Ce replică le-a dat Mihaela Rădulescu cârcotașilor care îi critică operațiile estetice!

Ce replică le-a dat Mihaela Rădulescu internauților care îi trimit comentarii răutăcioase în legătură cu operațiile ei estetice
Foto Instagram

Deși, de regulă, Mihaela Rădulescu nu le acordă prea multă atenție internauților care îi critică pe rețelele de socializare aspectul fizic, insinuând că aceasta ar avea prea multe operații estetice, se pare că paharul divei de la Monaco s-a umplut, într-un final!

Sătulă, probabil, de comentariile răutăcioase cu care se confruntă de fiecare dată atunci când publică fotografii în mediul online, Mihaela Rădulescu le-a dat replica celor ce consideră că „bisturiul” i-a stricat înfățișarea.

De-a lungul timpului, Mihaela Rădulescu s-a confruntat cu un val de critici din partea fanilor săi, în legătură cu operațiile estetice la care aceștia sunt convinși că fosta jurată de la „Românii au talent” a apelat. Deși Mihaela Rădulescu nu a simțit nevoia niciodată să-și explice deciziile luate cu privire la aspectul său fizic, și unii medici esteticieni sunt de părere că vedeta a apelat la câteva trucuri de sfidare a vârstei.

Cum răspunde Mihaela Rădulescu criticilor venite din partea fanilor ei

Cum comentariile din mediul online devin tot mai acide, vedeta a decis că este timpul să-și pună urmăritorii la punct. Printr-un comentariu scurt și la obiect, făcut într-o manieră elegantă, Mihaela i-a dat replica unui internaut care s-a grăbit să-i aducă la cunoștință acesteia că datorită „tehnologiei” vedeta arată așa bine în pozele pe care le publică. Nu știm exact dacă utilizatorul de rețele de socializare s-a referit la operațiile estetice, care au devenit din ce în ce mai avansate, sau la programele de editare a feței, însă cert este că Mihaela Rădulescu a ținut să-i explice prietenului ei virtual „cum stă treaba”.

Mihaela Rădulescu nu se lasă intimidată de fanii răutăcioși
Foto Instagram

Un internaut a ținut să-i ureze Mihaelei toate cele bune pentru noul an, așa cum și diva a procedat, însă acesta a strecurat în mesaj și câteva comentarii răutăcioase. „La mulți ani, dragă Mihaela. Fan din copilărie, cu o singură întrebare. Tu întinerești? Mie mi-au mai apărut riduri de când te priveam la Duminica în Familie, însă tu ești din ce în ce mai frumoasă. Noroc cu tehnologia”, a fost mesajul fanului, publicat în mediul online.

Vedeta nu a ignorat comentariul de data aceasta, și i-a răspuns acestuia într-o manieră elegantă. „Răutatea face riduri. Cheful de viață, sportul, munca aia făcută cu pasiune, iubirea, liniștea, astea contează mai mult ca orice bisturiu”, i-a spus Mihaela Rădulescu urmăritorului său.

loading...
Loading...

• mihaela radulescu sexy

Mihaela Rădulescu (49 de ani) a dovedit că nu are inhibiţii de nici un fel, iar relaţia amoroasă cu austriacul Felix Baumgartner (49 de ani) i-a scos şi mai mult la iveală sexualitatea şi senzualitatea. Cei doi se potrivesc de minune şi în pat, după cum spune Mihaela, dar şi în viaţa publică. Recent, diva ne-a arătat cum ţine vie flacăra pasiunii.

• Mihaela Rădulescu nu și-a uitat admiratorii nici de Revelion și a dorit să le ureze acestora un an nou cât mai fericit. Modul în care vedeta a decis să facă acest lucru, însă, i-a împărțit pe internauți în două tabere, majoritatea considerând că ipostaza prezentată de Mihaela în mediul online nu trebuia să fie folosită pentru o urare de sărbători. Iată imaginea care a stârnit nemulțumirea multor utilizatori de rețele de socializare!