Piersic face reclame pe bandă rulantă. Cât încasează pentru fiecare

Ultima actualizare:

    2015  Vinul „Două vorbe”,  care costă doar  11,39 lei, s-a vândut  ca pâinea caldă
2015 Vinul „Două vorbe”, care costă doar 11,39 lei, s-a vândut ca pâinea caldă

Dacă îl pui pe Florin Piersic senior (79 de ani) într-o reclamă, succesul e asigurat. Şi vânzările aşişderea. Maestrul are lipici la public, iar replicile sale, fie că sunt amuzante sau serioase, îi hipnotizează pe clienţi. Sau pe cliente. Numai în ultimii ani, actorul a strâns în portofoliu 12 spoturi la cele mai variate produse.

Florin Piersic are talent şi farmec cu carul, motive suficient de bune pentru comercianţi să şi-l dorească în reclamele la produsele lor. Aşa se face că maestrul a ajuns să promoveze tot felul de produse şi servicii, însă nu pe sume astronomice, aşa cum s-ar crede. Conform informaţiilor furnizate pentru Click de specialiştii în advertising, pentru reclamele în care a apărut de-a lungul timpului, conturile lui Florin Piersic s-au îngroşat cu sume cuprinse între 1.000 şi 3.000 de euro pentru fiecare contract.

Printre primele lui reclame se numără şi cea din 2008, când Piersic se înfrupta cu poftă dintr-un imens tort, pus pe capul unei fete sexy. În acelaşi an, de data aceasta cu fularul alb la purtător, de la volanul unei maşini, actorul a oferit, în sfârşit, definiţa unuia dintre cuvintele pe care le-a tot folosit în discursurile sale: „ciocoflender este cel care îşi face RCA la Astra”. 2009 e anul în care, „prăfuit” şi îmbrăcat ca un cowboy, actorul a apărut în spotul pentru o celebră firmă de curăţătorie: Nufărul. Pentru a promova Festivalul Internaţional de Film Transilvania din 2010, Piersic senior s-a deghizat în Darth Vader din “Războiul stelelor”, dar nu a renunţat la eşarfa albă.

În 2013, în spotul pentru Baumax, Florin Piersic a renunţat la fularul alb în favoarea unei eşarfe roşii. Anul acesta, a semnat două noi contracte de publicitate: unul pentru hipermarketurile Billa, altul pentru vin. Reclama la vinul „Două vorbe” i-a făcut pe producătorii licorii bahice să sară-n sus de bucurie.

“Referitor la vânzările înregistrate până acum performează peste aşteptări” ne-a declarat Bogdan Costin, brand manager la Vincon Vrancea.

„Când propui clientului tău să asocieze imaginea brandului pe care-l deţine sau îl supervizează cu o persoană publică, sunt trei reguli de bază: prima ar fi ca publicul să fie aproximativ acelaşi, a doua ar fi ca persoana publică să aibă o imagine potrivită brandului pe care urmează să-l promoveze şi, a treia, e aceea care te obligă să verifici în câte campanii a mai fost implicat. Dacă ne uităm la paleta mult prea largă de branduri cu care s-a asociat Florin Piersic, putem vedea că două reguli din trei au fost încălcate. Nu cred că pensionarii care au bani puţini şi timp destul să-si spele rufele acasă sunt fix targetul pe care şi-l dorea Nufărul. Şi nici nu cred că dau buzna să-şi cumpere rochii fără spate din Cocor. În plus, când promovează atât de multe branduri, practic, nu mai ştii cu cine să-l asociezi, deci banii investiţi în reclamă sunt, practic, aruncaţi”, a explicat pentru Click! Adela Dan, copyrighter freelancer, care, în cei 16 ani de experienţă, a colaborat cu cele mai mari agenţii de publicitate din România.

Adela Dan
Adela Dan

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Tanc american M1 Abrams FOTO Getty Images
image
image
image
image
image
image
Mihaela Borcea 7 jpg
image png
2 pepe si raluca pastrama divort 2 jpg jpeg
image png
banner ilinca vandici png
Andreea Marin și Adrian Brâncoveanu jpeg
celine dion jpg
oana roman jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net