FOTO Alina Pușcaș, prezentatoarea show-ului “Te cunosc de undeva!”, vacanța de vis în Croația

Alina Pușcaș și-a petrecut vacanța în CroațiaFoto Arhivă Personală

Frumoasa prezentatoare a transforming-show-ului “Te cunosc de undeva!”, emisiune care va reveni la Antena 1, din 13 septembrie, s-a întors de curând din Croația, unde a petrecut una dintre cele mai frumoase vacanțe de până acum.

“M-am îndrăgostit de Croația de la prima oră petrecută pe mare, pe catamaranul Lagoon 460. Auzisem de la prietenii mei de frumusetea acestei țări, dar nu am crezut o secundă că mă va fascina mai mult decât Thailanda. Am vizitat foarte multe locuri, poate prea romantice pentru mine care mi-am petrecut vacanta "in regim single" (râde) dar, cu siguranță, mă voi reîntoarce în 2015, sper însoțită, adică în regim double”, povestește Alina.

Programul a fost foarte bine sintetizat de către skipper-ul catamaranului, mai spune ea. “În fiecare zi ne opream în două golfuri diferite pentru snorkeling, înot și sărituri tip “Splash”, de pe barcă... Seara ne opream să luăm cina în oras si ne întorceam la somn pe barcă. A fost o vacanță foarte relaxantă, am citit trei cărți... culmea, toate de dragoste (râde), am făcut multă plajă, am mâncat mult pește, am făcut multe fotografii, am navigat, am dansat, gătit, am dormit cinci seri pe punte, ca să pot admira în liniște stelele și luna, am avut parte și de o zi de furtună ceva mai agresivă, am hrănit lebedele din golfuri... A fost o vacanță memorabilă!”

Odată întoarsă în țară, Alina Pușcaș a reluat filmările la transforming show-ul pe care îl prezintă alături de Cosmin Seleși. “Te cunosc de undeva!” revine la Antena 1, din 13 septembrie, de la ora 20.30, cu un sezon al campionilor transformărilor.

Alina Pușcaș și-a petrecut vacanța în Croația

Cireșe în Piața Cibin din Sibiu în luna aprilie 2024 Colaj Ora de Sibiu
bia khalifa colaj instagram jpg
feli facebook jpg
freya allan jpg
banner Antonela Pătruț png
banner claudia patrascanu png
banner Antonio Pasarelli png
Snapinsta app 438169653 18437746927013370 2116600309572748650 n 1080 jpg
andreea balan si george burcea