Elena Ionescu a făcut furori pe «Titanic»

Artista s-a bronzat 4 zile într-un hotel luxos din Turcia

Avem şi noi cu ce ne mândri peste hotare! Una dintre cele mai sexy cântăreţe, Elena Ionescu, a atras toate privirile turcilor în vacanţa petrecută weekendul trecut în Antalya. Cu o gaşcă mai mare de prieteni, artista s-a cazat la un hotel cu nume de vapor şi, timp de patru zile, nu s-a dezlipit de costumul de baie.

Pentru fosta solistă Mandinga, vacanţa ideală înseamnă mare, soare, plajă. Nimic nu o relaxează mai mult decât să se întindă pe un şezlong la marginea piscinei, cu ochelarii de soare la ochi şi un cocktail aromat în mână. „Am stat la plajă de dimineaţa până seara, atât pe malul mării, cât şi la piscină. Era foarte cald, dar nu m-am ars deloc, m-am înnegrit, mi-am perfecţionat bronzul din Thailanda, unde am fost în ianuarie. Am şi un pigment bun că mă bronzez imediat”, ne-a povestit ea la întoarcere.

S-a cazat la un hotel de 5 stele ce poartă numele celebrului Titanic, unde atmosfera era parcă desprinsă din acele vremuri. Acolo s-a simţit cu adevărat răsfăţată. A gustat din toate baclavalele posibile, din rahatul turcesc şi din delicatesele restaurantelor, fără să-şi pună restricţii, fără să se gândească la siluetă. Odată e în vacanţă. „Dar nu m-am îngrăşat deloc, am ars caloriile în piscină şi am alergat pe aleea care duce spre terenul de golf. Apropo, am învăţat să joc golf, m-am plimbat cu catamaranul şi am vizitat un bazar de-al lor din zonă. Nu mi-am luat mare lucru, e un kitch monumental, magazinul Obor de la noi e lux pe lângă acel bazar. Însă ne-am distrat, am văzut o altă lume. Discrepanţa dintre luxul hotelului şi sărăcia din afara lui e foarte mare. În hotel aveam absolut tot ce ne trebuia, de la mâncare all inclusive până la terenuri de sport, spa-uri, restaurante şi concerte seara”, povesteşte artista.

Din grupul de prieteni au  mai făcut parte Cătălin  Botezatu şi Doiniţa Oancea
Din grupul de prieteni au mai făcut parte Cătălin Botezatu şi Doiniţa Oancea

Întoarsă în ţară, cu bronzul înnoit, nu se mai gândeşte la nici o vacanţă, până la iarnă. „Mai trebuie să şi muncim, pregătesc o piesă, am concerte de vară... deci adio vacanţă. Dacă apare ceva, vreo deplasare în interes profesional, voi îmbina utilul cu plăcutul, eu sunt spontană, mă adaptez”, ne-a declarat Elena.

Dacă are piscină şi un loc  în care să stea la plajă,  Elena e cea mai fericită
Dacă are piscină şi un loc în care să stea la plajă, Elena e cea mai fericită

pensionara amendata pt ca a plantat flori Bzb png