Uite cum poţi slăbi robotind în bucătărie!

22-23-peglob-baza-i-shutterstock_410173459.jpg

Cine a spus că nu puteţi transforma bucătăria în sală de sport? Cu puţină bunăvoinţă orice e posibil
Citeste tot despre: 

Statistic, femeile petrec 18 zile din an în bucătărie, gătind, spălând vase, strângând sau punând masa. Conform unui studiu realizat în 2017, gospodinele pierd peste trei ani şi cinci luni de viaţă robotind pentru restul familiei în bucătărie. Un grup de antrenori din SUA a elaborat un set de exerciţii pentru gospodinele care nu au timp să meargă la sala de forţă şi vor să îşi tonifieze musculatura.

În timp ce spălaţi vasele sau mestecaţi în oala aflată pe foc puteţi face trei serii a câte 10 genuflexiuni urmate apoi de alte trei serii de ridicări pe vârfuri. Când ştergeţi faianţa, masa sau bufetul aveţi grijă să folosiţi ambele mâini şi să faceţi gesturi ample. Evitaţi să vă aşezaţi pe scaun atunci când luaţi o gustare. Când spălaţi pe jos cu mopul rotiţi bazinul pentru subţierea talieri şi tonifierea abdomenului. Pentru întărirea musculaturii braţelor este suficient să ridicaţi braţele deasupra capului de câte 10 ori, să luaţi două mere în fiecare mână şi le ridicaţi către umăr. Cât timp lăsaţi ciorba la fiert puteţi face şi câteva flotări în plan înclinat, proptind podul palmelor pe marginea bufetului. Dacă reuşiţi să alocaţi cel puţin 30 de minute în fiecare zi acestor exerciţii de bucătărie, veţi vedea cu siguranţă rezultatele în doar 2-3 luni.

 

Loading...