Lista alimentelor care reduc riscul de deces timpuriu

legume_.jpg

lista alimente risc redus deces timpuriu
Sulforafanul este un aminoacid care ajută la vitaminizarea și detoxifierea organismului și care se găsește în varză, conopidă, spanac și broccoli.
www.clicksanatate.ro

Michael Greger, medic și expert în nutriție, a alcătuit o listă cu cele mai sănătoase 6 alimente pe care ar trebui să le consumăm în fiecare zi și care ne pot crește speranța de viață.

Expertul în nutriție susține că există alimente și grupe de alimente care conțin nutrienți speciali, ce nu pot fi găsiți din abundență în alte alimente. De exemplu, sulforafanul este un amino-acid esențial care ajută la vitaminizarea și detoxifierea organismului și care se găsește exclusiv în legumele crucifere (varza, conopida, spanacul, broccoli etc).

Iată care sunt cele 6 alimente pentru o viață lungă, potrivit lui Michael Greger, autorului bestseller-ului ,,How not to Die''!

Fasole

Când spunem fasole, ne referim la diferitele tipuri de fasole precum soia, mazăre, năut și linte. Michael Greger recomandă consumul zilnic din categoria acestor alimente.

Fructe de pădure

Expertul în nutriție recomandă consumul zilnic al unei porții de fructe de pădure proaspete, congelate sau uscate - mure, cireșe, afine, zmeură, căpșuni etc.

Descoperă pe clicksanatate.ro ce alte alimente scad riscul de deces timpuriu

Loading...

Citește și

  • Nu eşti adeptul unei alimentaţii echilibrate? Mare atenţie! Ceea ce mănânci îţi poate dăuna sănătăţii. Află totul despre cele mai importante grupe alimentare care nu trebuie să-ţi lipsească din meniu de la Çagatay Demir, medic nutriţionist la Clinica Anadolu, din Turcia.

  • Serialul Click! despre cei mai periculoşi 190 de conservanţi şi coloranţi din mâncare, început săptămâna trecută, continuă astăzi cu următorii 40 de aditivi.