Fasolea, recomandată în curele de slăbire

fasole.jpg

fasole, colesterol marit, colesterol rau, leguminoase, dieta
Fasolea are un nivel ridicat de carbohidraţi cu eliberare lentă, proteine şi fibre.
www.clicksanatate.ro
Citeste tot despre: 

Este plină de substanțe nutritive și fibre. Se găsește într-o varietate de forme și gusturi. Fasolea este una dintre cele mai delicioase legume, iar postul Paștelui este un motiv în plus ca să te bucuri din plin de toate beneficiile acesteia.

Fasolea conține vitaminele A, B, C, K, calciu, magneziu, fier, fosfor, zinc, potasiu și seleniu. De asemenea, fasolea poate reduce riscul de diabet, boli de inimă, cancer de colon și cancer mamar. Fasolea roșie este o sursă bună de amindon, magneziu, zinc, fier, precum şi vitamine din grupa B și B6, care este răspunzătoare de asigurarea imunităţii organismului, a stării pielii şi a funcţionării sistemului nervos.
Fasolea neagră este un aliment foarte bogat în nutrienţi, dar sărac în calorii. Conţine cantităţi importante de folaţi, dar şi de vitamina B6, ceea ce o face foarte importantă în special pentru femeile însărcinate.

Eficientă în curele de slăbit

Fasolea este recomandată în curele de slăbire și în dietele echilibrate. Are un nivel ridicat de carbohidrați cu eliberare lentă, proteine, fibră, este săracă în calorii, grăsimi și sodiu și nu are colesterol.

Află pe Clicksanatate.ro cât timp este indicat să ții o cură cu fasole verde pentru prevenirea diabetului!

Cum să îngrijești unghiile casante
Leacuri care-ți alină durerile
 

loading...
Loading...

Citește și

  • Păstăi de fasole, linte sau mazăre, pe toate le găsiţi în această perioadă în piaţă sau supermarket.  Consumaţi-le, pentru a beneficia de efectele benefice pe care le au asupra organismului.

  • Ca şi ciupercile, fasolea boabe este un substituent foarte bun al cărnii în dieta vegetarienilor, a persoanelor cu imunitate scăzută şi în perioada de post. Pentru că are un conţinut bogat de fibre, de proteine, glucide, fier, potasiu, seleniu şi de calciu, Eugen Giurgiu, doctor în biochimie, cu competenţe în fitoterapie şi nutriţie, recomandă consumul acestei legume, foarte hrănitoare, pentru toate categoriile de vârstă.