Cu aceste tratamente alungi durerile cauzate de ulcer!

aloe_vera_gheata.jpg

aloe vera, ulcer, criza de ulcer, durere de stomac
Gelul de aloe vera conţine atât vitamine, cât şi aminoacizi, minerale şi salicilat care acţionează ca un bun antiinflamator.
www.clicksanatate.ro

Alimentaţia neregulată și stresul favorizează apariţia ulcerului digestiv prin faptul că duc la eliberarea excesivă de acizi care atacă mucoasa gastrică şi dau ocazia unei bacterii numite Helicobacter Pylori să se multiplice, făcând posibilă dezvoltarea unui ulcer. Dacă vrei să previi ulcerul sau să domoleşti durerile pe care le dă, aceste plante îţi vin în ajutor!

Aloe vera

Gelul de aloe vera conţine atât vitamine, cât şi aminoacizi, minerale şi salicilat care acţionează ca un bun antiinflamator. Taie 7 cm din frunzele unei aloe de 3 ani pe care nu ai udat-o 5 zile. După ce aduni 500 g de frunze, trece-le prin maşina de tocat şi lasă-le la macerat o zi, cu 8 linguri de miere. Ia câte 1 linguriţă de preparat pe stomacul gol, dimineața, 3 luni.

Rețete utile de infuzii calmante

Durerile de stomac sunt chinuitoare, de aceea este indicat să ai în casă câteva amestecuri de plante medicinale din care să prepar infuzii cu efect calmant. Combină 50 g de nalbă de pădure,  50 g de muşeţel şi 20 g de urzică moartă. La nevoie ia 3 linguriţe de amestec și toarnă 2 căni de apă fiartă peste ele. Lasă la infuzat 15 minute, strecoară și bea în 2-3 reprize, de-a lungul zilei, înainte de masă.

Poți face și alte 2 amestecuri de plante din 50 g de frunze de zmeur, 50 g de flori de salcâm, 30 g de sunătoare şi 30 g de coada şoricelului sau din 50 g de flori de salcâm, 30 g de sunătoare, 50 g de gălbenele, 20 g de tătăneasă şi 30 g de nalbă. Procedezi la fel ca mai sus, având grijă să bei ceaiurile cu 30 de minute înainte de a mânca.

Află pe Clicksanatate.ro ce alte remedii din plante sunt bune într-o criză de ulcer!

Cura cu spirulină, indicată în hepatită și anemie

Ceaiul de păpădie reglează nivelul colesterolului
 

Loading...

Citește și

  • Gustoase şi sănătoase, condimentele n-ar trebui să lipsească din mâncare. Specialistul Click!, nutriţionist Vera Daghie, îţi spune ce proprietăţi au şi cum să le foloseşti corect.

  • Broccoli e o sursă excelentă de vitamina A, B2, C (conţine o cantitate dublă decât o portocală), acid folic, fier şi potasiu. Este o legumă bogată în calciu(în alimentaţie poate fi considerată un echivalent al laptelui), selenium şi sulf, două elemente cu proprietăţi antioxidante şi anticancerigene.

ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1
3
ClickPoftaBuna.ro : 1