Alimentele acestea sunt mai gustoase dacă le congelați înainte de a le găti

legume.jpg

legumele congelate
Legumele congelate sunt o sursă foarte importantă de nutrienți și antioxidanți
Citeste tot despre: 

Fructele de pădure, roșiile, mazărea, morcovul și porumbul sunt mult mai sănătoase dacă le congelați înainte de a le consuma. Un studiu realizat de o echipă de cercetători britanici a descoperit că anumite legume necesităp un șoc termic negativ pentru a elibera în organism nutrienții optimi pentru o sănătate de fier. Nutriționista Lyndi Cohen recomandă ca orice regim alimentar să pornească de la raionul de congelate...

Când mergeți la cumpărături trebuie să petreceți mai mult timp în zona raionului de congelate, susține nutriționista Lyndi Cohen. Într-un interviu acordat revistei ”Femail”, Cohen susține că s-a demonstrat științific că procesul de congelare păstrează în legume nutrienții și substanțele sănătoase pentru organism. Asta în timp ce legumele și fructele proaspete ”se trec” începând să înlocuiască proteinele, mineralele, fibrele și restul nustrienților cu glucoză.

De ce sunt mai sănătoase fructele și legumele congelate?

Legumele și fructele vândute la raionul de congelate sunt culese atunci când sunt la apogeul valorilor nutriționale. Procesul de înghețare face ca aceste proprietăți să rămână până în momentul consumării respectivelor alimente. Spre deosebire de produsele proaspete fructele și legumele congelate care se alterează și pierd din proprietăți pe perioada transportului și pe întreaga durată cât sunt expuse la raft, alimentele congelate rămân în stare optimă. ”Cele mai proaspete legume și fructe sunt cele congelate. Odată coapte, acestea pierd nutrienți și antioxidanți”, a declarat nutriționista.

Citește și:

De ce este bine să mănânci porumb

Dietele care îți întăresc oasele

Cum trebuie consumate legumele și fructele congelate?

Fructele de pădure congelate trebuie consumate acasă, imediat după ce au fost dezghețate. Gustul lor este mai puternic, calitățile nutritive sunt la cote maxime și dacă sunt combinate cu iaurt gras, devin cel mai sănătos mic dejun posibil, susțin cercetătorii britanici din industria alimentară. Murele și zmeura consumate în acest fel sunt cea mai bună soluție pnetru întinerirea pielii și întărirea inimii. Ceapa congelată este un alt aliment-minune care are efecte miraculoase asupra organismului dacă este consumată imediat după ce a fost dezghețat. Mazărea, morcovii, porumbul și fasolea-păstaie sunt o nesecată sursă de vitamina D, A, B și calciu, fier, zinc și potasiu dacă au fost păstrate în congelator. Roșiile sunt de asemenea mult mai sănătoase dacă sunt păstrate la congelator și consumate imediat după dezghețare.

Ce alimente trebuie consumate proaspete, ci nu înghețate?

La polul opus alimentelor congelate se află salata verde, castraveții și cartofii. Acestea trebuie consumate proaspete, la scurt timp după ce au fost culese. Pe aceeași listă se mai află orezul, laptele, iaurtul și verdețurile. Chiar dacă unii preferă să țină la congelator mărarul și pătrunjelul pentru a-l folosit la ciorbe pe timpul iernii, trebuie știut din capul locului faptul că aceste verdețuri își pierd din proprietăți în urma șocului termic.

Loading...

Citește și

  • Se apropie sărbătorile de iarnă şi petrecerea de sfârşit de an, iar tu îţi vei dori să fii vedeta serii. Însă, pentru asta, va trebui să încapi în rochia ta preferată. Pentru a mai da jos câteva kilograme, ai putea consuma anumite alimente ce te vor ajuta să slăbeşti fără efort şi fară să te înfometezi. Uite ce nu trebuie să lipsească din meniul tău în această perioadă!

  • Este preferatul copiilor şi totodată poate fi consumat cu încredere şi de către adulţi.