Rețetă ușoară de post. Plăcintă cu spanac și praz

Placinta.jpg

Placinta cu spanac
Plăcinta cu spanac și oraz, o alternativă bună pentru o masă de post
Foto: pixabay.com
Citeste tot despre: 

În doar 60 de minute și cu puțin ajutor de la congelatorul cu foi de plăcinte, puteți realiza un preparat de post gustos, sățios și rapid: plăcintă cu spanac și praz

Ingrediente plăcintă cu spanac și praz

  • 8 foi de plăcintă
  • un kg de spanac
  • 500 g praz
  • două cepe
  • două ceşti de ulei
  • câte o legătură de mărar şi una de pătrunjel
  • o linguriţă de frunze de mentă
  • o linguriţă rasă de piper negru măcinat
  • sare-după gust

Preparare plăcintă cu spanac și praz

Se spală, se taie şi se fărâmiţează spanacul. După aceea, se lasă în strecurătoare să se scurgă. Între timp, se călesc în puţin ulei prazul şi ceapa, iar când capătă puţină culoare, se adaugă spanacul, celelalte verdeţuri tocate mărunt, piperul şi sarea. 
Într-o tavă tapetată cu ulei, se pun patru foi de plăcintă, se toarnă umplutura, iar deasupra acesteia se pun alte patru foi care se ung foarte bine cu ulei. Plăcinta se taie în bucăţi, apoi tava se pune în cuptorul încins să se rumenească.   

Loading...
 
 

Citește și

  • Frunzele de spanac sunt de mare ajutor organismului. Consumate de două ori pe săptămână, crude sau gătite, curăţă organismul de toxine, întăresc sistemul imunitar şi ne reglează glicemia. Iată de ce e bine să mâncăm spanac primăvara. (Magdalena Popescu)

  • Prin tradiţie, prazul (Allium porrum) are o istorie de mai bine de patru mii de ani ca un tonic al organismului şi un puternic diuretic. Există dovezi certe că asirienii, chinezii şi egiptenii apreciau vestita legumă atât pentru valoarea culinară, cât şi pentru cea terapeutică.