Nutriţionistul Mihaela Bilic, 3 sugestii de mese sănătoase. Cum ar trebui să arate micul dejun, prânzul şi cina

mihalea-bilic-nuritionist.jpg

Nutriţionistul Mihaela Bilic, 3 sugestii de mese sănătoase. Cum ar trebui să arate micul dejun, prânzul şi cina
Sursa foto: Facebook
Citeste tot despre: 

Dr. Mihaela Bilic, unul dintre cei mai de renume nutriţionişti din România, este de părere că poţi consuma orice tip de alimente, atâta vreme cât o faci cu măsură. O dietă sănătoasă include de la proteine şi minerale, până la toate tipurile de vitamine necesare organismului, mai spune specialistul.

Mihaela Bilic a făcut, potrivit eva.ro, câteva recomandări cu privire la felul în care ar putea să arate cele trei mese principale ale zilei, micul dejun, prânzul şi cina.

Sugestii pentru micul dejun:

1iaurt mic (150g) + 1 banană tăiată felii;
2 ouă sau omletă (fără ulei) + 1 felie de pâine prăjită + 1 roşie + 1 castravete;
1 baton de cereale + 1cana de lapte semidegresat (250ml);
2 felii de şuncă + 1 felie de pâine de secară + 1 roşie + 1 ardei gras;
Platou cu fructe: 1 banană + 2 kiwi +  2 felii de ananas + 10 căpşuni;
1 pumn musli + 1 iaurt mic.

Citește continuarea articolului, aici! 

Citește și: 

Ce se întâmplă în organismul tău dacă consumi apă caldă în fiecare dimineaţă. Efectele sunt uluitoare
Lavinia Pârva, în colanţi mulaţi, la şase luni de când devenit mamă. Artista a slăbit spectaculos

Loading...

Citește și

  • Pentru prima dată cei de la McDonald's dezvăluie cum sunt pregătiţi cartofii prăjiţi. Într-un film de prezentare se explică pas cu pas ce traseu urmează cartofii, încă de la culegerea lor şi până la ultima etapă, în care sunt prăjiţi.