Cele mai multe femei se îngrasă în această perioadă! 5 reguli obligatorii dacă vrei să ţii post

alimentatie-de-post.jpg

Cele mai multe femei se îngrasă în această perioadă! 5 reguli obligatorii dacă vrei să ţii post
Sursa foto: Facebook
Citeste tot despre: 

Postul Paştelui este cel mai lung şi cel mai aspru post din toate cele patru de peste an presupune o alimentaţie echilibrată şi sănătoasă, spun nutriţioniştii. Cele mai multe femei au tendinţa de îngrăşare în această perioadă, în ciuda faptului că renunţă complet la carne sau lactate. Ce este de făcut?

Flavia Manole, nutriţionist-dietetician, a explicat că aceste 5 reguli sunt esenţiale când ţii post, potrivit csid.ro.

1. Păstrează un echilibru în alimentaţie

Mic dejun post – pâine integrală unsă cu humus şi deasupra felii de avocado + o legumă la alegere;
Gustare – sticksuri de morcov şi felii de măr cu unt de arahide;
Prânz – salată cu baby spanac, roşii, castraveţi şi măsline + quinoa + năut şi dressing de ulei măsline cu lămâie şi oregano
Gustare – un iaurt de soia natur cu câteva cereale integrale tip muesli
Cină – tocană de legume care să includă şi sursă de proteină vegetală (mazăre, fasole, linte etc.).

Citește continuarea articolului, aici!

Citește și:

Ioana Ginghină s-a îndrăgostit şi e mai fericită ca niciodată: "După divorţ, credeam că nu mă voi mai căsători vreodată"
A început Postul Paştelui, ce mănânci? Alimente recomandate de nutriţionişti pentru cele 40 de zile

Loading...

Citește și

  • Din ce în ce mai mulţi adulţi şi copii dezvoltă diabet zaharat de tip 2, din cauza obiceiurilor alimentare nesănătoase şi a sedentarismului. Specialistul Click!, dr. Ovidiu Chiş, expert în medicina alternativă indiană, ne spune cum putem ţine sub control această afecţiune.

  • Legume, fructe şi carne de pui, acestea ar fi singurele ingredinete pe care Betty Stroe le poate mânca fără să i se facă rău. Mâncarea chinezească şi sendvişurile cu măr ras sunt preferatele cântăreţei, aceasta gătind de multe ori după propriile reţete.

  • Pentru a slăbi în mod sănătos, specialiştii americani ne propun o dietă cu 100 de calorii mai puţin şi 2.000 de paşi în plus, în fiecare zi.