Messi a luat primul „roșu” din carieră într-un meci oficial!

messi.jpg

Leo Messi a fost eliminat în meciul cu Chile
Citeste tot despre: 

În finala mică a Copei America, argentinianul a fost eliminat pentru prima dată într-un meci oficial.

Naționala Argentinei a cucerit medaliile de bronz la turneul final al continentului sud-american, la capătul unui meci cu Chile (2-1) în care Leo Messi a văzut „roșu” direct în prima repriză. Starul Barcelonei a fost pedepsit pentru că a răspuns provocărilor chilianului Medel, care a fost și el eliminat, însă senzația generală a fost că arbitrul a făcut exces de zel, în special în cazul lui Messi. Trimis la cabine, argentinianul de 32 de ani a bifat astfel primul cartonaș roșu din întreaga carieră în meciurile oficiale. Leo Messi a mai fost eliminat o dată, chiar la debutul în tricoul Argentinei, în 2005, însă într-o partidă amicală, cu Ungaria. De-atunci a evoluat în alte 134 de meciuri pentru „pume” și în vreo 700 de confruntări la echipa de club, FC Barcelona, în care n-a cunoscut culoarea cartonașului roșu.

Eliminarea l-a făcut pe Messi să-și continue războiul cu conducătorii fotbalului din America de Sud, început după semifinala pierdută contra Braziliei. „Eu am plătit nota. Cartonașul roșu e din cauza a ceea ce am spus”, a punctat argentinianul, care a refuzat să-și primească medalia de bronz la festivitatea de premiere. „N-am mers pe podium pentru că nu vreau să fac parte din această corupție și această lipsă de respect cu care am fost tratați. Corupția și arbitrii au ruinat fotbalul. Trebuie spus adevărul, n-am fost lăsați să fim în finală. La câteva ore distanță, forul sud-american (CONMEBOL) i-a răspuns în tereni duri lui Messi. „În fotbal uneori se câștigă și alteori se pierde. Sunt acuzații inacceptabile și nefondate, care n-au nici o legătură cu adevărul. E o lipsă de respect față de competiție și față de ceilalți fotbaliști care au jucat la Copa America”, se arată într-un comunicat oficial.

 

 

 

Loading...