Continuă războiul Burleanu-Lupescu. ”Kaiserul”, acuzat de un prejudiciu de 4 milioane de euro!

lupescu_mare_7468878-mediafax_foto-alexandru_dobre.jpg

Fostul internaţional nu va conduce fotbalul românesc, dar se va angaja la FIFA şi îl va dirija pe cel mondial
Mediafax
Citeste tot despre: 

Actualul preşedinte al FRF, Răzvan Burleanu, îl acuză pe contracandidatul său în cursa pentru câştigarea preşedinţiei federaţiei, Ionuţ Lupescu, că ar fi prejudiciat bugetul instituţiei cu 4 milioane de euro în perioada în care acesta ocupa funcţia de director general.

Burleanu a publicat pe site-ul său un nou episod prin care îl acuză pe contracandidatul său că ar fi pus la cale scheme financiare prin care ar fi direcţionat respectivele sume către compania de marketiing SEG, în baza unor contracte de publicitate, de prestări servicii şi drepturi tv.

Actualul preşedinte al federaţiei consideră că anumite comisioane acordate firmei SEG în perioada în care Lupescu era angajatul FRF sunt nejustificate, întrucât ar fi fost date în baza unor contracte de sponsorizare semnate anterior.

burleanu.jpg

Răzvan Burleanu

În articolul postat pe site-ul său, Burleanu afirmă că Ionuţ Lupescu lua deciziile prin care avantaja firma SEG în ciuda faptului că Mircea Sandu, preşedintele FRF de la acea dată, hotărâse altceva: „Iar Ionuţ Lupescu era stăpânul absolut al acestui sistem, peste Mircea Sandu.

În 2009, preşedintele Mircea Sandu a solicitat în scris printr-o adresă către SEG ca toate cheltuielile pentru evenimentul „FRF-100 de ani” să fie plătite direct de FRF către furnizori, nu prin SEG. Cu toate acestea, Directorul General Ionuţ Lupescu a aprobat însă plata direct către SEG a unei sume de aproape 300.000 de euro. Era primul semn că îşi depăşise maestrul. Şi că relaţia lui Lupescu cu SEG era mai presus de ierarhia din FRF”.

Răzvan Burleanu îi adresează contracandidatului său mai multe întrebări prin care doreşte să afle dacă a avut beneficii personale în urma colaborării cu SEG şi de ce intenţionează să „reconecteze” această companie la „resursele FRF”.

Firma de marketing SEG are în derulare în acest moment mai multe contracte cu Federaţia Română de Fotbal, proprietarul companiei, Cristian Iancu, afirmând că actualul preşedinte, Răzvan Burleanu, i-a adresat chiar o scrisoare de mulţumire pentru colaborare.

Loading...