Pe aici nu se trece de 10 ani

Ultima actualizare:

    Lucrările la pasaj sunt abandonate din vina companiei de electricitateFoto: Sever Gheorghe
Lucrările la pasaj sunt abandonate din vina companiei de electricitateFoto: Sever Gheorghe

3.652 de zile bătute pe muchie. De atât timp se chinuie Primăria Capitalei să realizeze străpungerea Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu-Şos Olteniţei, adică pe româneşte o legătură expres între sectoarele 3 şi 4. Reporterii Click! au fost ieri pe cel mai vechi şantier din Bucureşti să vadă ce blestem blochează lucrările, de nu se mai sfârşesc.

”Doi paşi la stânga binişor şi alţi doi paşi la dreapta lor”, a fost ritmul în care au lucrat muncitorii timp de 10 ani.


    Pe imensul pasaj lucrau rătăciți, doi muncitoriFoto: Sever Gheorghe
Pe imensul pasaj lucrau rătăciți, doi muncitoriFoto: Sever Gheorghe

Ba nu existau fonduri pentru relocarea utilităţilor (reţele de apă şi canalizare, electricitate şi termoficare), ba nu se ştia unde sunt. Ani în şir nu au fost bani pentru exproprieri sau proprietarii nu au fost de acord cu sumele propuse de autorităţi. Nici acum lucrurile nu stau prea bine! Ieri, la pasajul suprateran lucrările erau în mare parte oprite, reprezentanţii şantierului declarându-ne că furnizorul de electricitate blochează terminarea acestuia.


    Reporterul Click! a escaladat podul peste DâmbovițaFoto: Sever Gheorghe
Reporterul Click! a escaladat podul peste DâmbovițaFoto: Sever Gheorghe

“Trebuie ridicate firele pentru că sunt prea jos, nu putem aduce utilajele că se fac scrum. De luni de zile am făcut cereri şi degeaba. Aşa că stăm cu pasajul neterminat!”, ne-a spus un şef, care a dorit să-şi păstreze anonimatul. Bulevardul Grigorescu a fost lărgit, dar nu are trotuare şi nici scuaruri. Semnalizarea rutieră de la nivelul solului este un vis frumos, mai ales că proiectul prevede semafoare, indicatoare şi separatoare de trafic.


    Utilajele se avântă cu mare grijă pe pasajul rutierFoto: Sever Gheorghe
Utilajele se avântă cu mare grijă pe pasajul rutierFoto: Sever Gheorghe

Proiectul Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu-Şos Olteniţei are două părţi. Prima constă pe hârtie în lărgirea Bd. Nicolae Grigorescu la trei benzi pe sens de la intersecţia cu Theodor Pallady şi construirea unui pasaj suprateran peste râul Dâmboviţa cu două benzi pe sens. La nivelul solului urmau să se construiască două poduri, pentru şoferii care doreau să circule pe Splai. Potrivit specialiştilor Municipalităţii, după 10 ani, doar 70 la sută din investiţie este gata şi există un nou termen, toamna acestui an.


    Reporterii Click! s-au aventurat pe cel mai vechi şantier din Capitală
Reporterii Click! s-au aventurat pe cel mai vechi şantier din Capitală

Despre etapa a doua, continuarea pasajului până la Şoseaua Olteniţei, nici nu se mai pune problema deocamdată. Reporterii Click! sunt cu ochii pe investiţie şi se vor întoarce pentru a vedea ce se întâmplă cu „Dinozaurul” şantierelor Capitalei.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Mitsuko Tottori Japan Airlines FOTO EPA EFE jpg
image
image
image
image
image
image
Tokyo FOTO Shutterstock
euro valuta bani pixabay jpg
batrana flori getty jpeg
supa oase1 jpg
pod pixabay jpg
piatra neamt jpg
4325ad6e 8121 4bcc a4cc efe2d686fa2c jpeg
smoothie ovaz1 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net