Ruperea unui cârlig, cauza accidentului feroviar de la Boju

Ultima actualizare:

Gelu Dae, inspector şef la Autoritatea Feroviară Română (AFER), a declarat, astăzi, că e vorba de ruperea unui cârlig de tracţiune de la al şaptesprezecelea vagon al trenului. Ancheta a stabilit că acest cârlig avea vicii de construcţie, iar ruperea sa a cauzat deraierea celui de-al şaptesprezecelea vagon, care a antrenat şi restul vagoanelor. Stabilirea viciilor de construcţie s-a făcut şi în urma unor probe de laborator, a adăugat Dae.Un tren încărcat cu produse petroliere a deraiat, în 21 septembrie, la intrarea într-un tunel dintre localităţile clujene Boju şi Valea Florilor, într-o zonă greu accesibilă, şapte dintre vagoane ajungând într-o râpă. Trenul aparţinea firmei Unifertrans şi transporta motorină şi benzină la un depozit Lukoil din Cluj-Napoca. Un număr de 29 din cele 36 de vagoane ale garniturii erau încărcate cu motorină, iar restul de şapte cu benzină.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
teren de fotbal jpg
image
image
image
image
image
image
image png
petre roman mineriada jpg
Ce s a aflat despre Elena Ceausescu la 33 de ani de la Revolutie  Obiectul pe care il avea la ea in ultima zi de viata 1 jpg
extensii gene pexels jpg
saptamana patimilor jpeg
Prințesa Diana și William  foto   GettyImages jpg
Alejandra Marisa Rodríguez jpg
lisa pisano transplant rinichi porc afp jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net