S-a luptat 9 ani cu service-ul care i-a reparat maşina cu piese second-hand

service9-service-baza.jpg

Reprezentanţii service-ului au realizat reparaţiile, iar în documentele întocmite clientului se consemna că piesele folosite sunt produse noi, originale
Citeste tot despre: 

Condamnare fără precedent în România. O escrocherie folosită de angajaţii service-ului unei cunoscute reprezentanţe auto, care foloseau la reparaţii piese second-hand şi întocmeau facturi pentru produse originale noi, a fost demascată de instanţele de judecată din Bacău după un proces maraton, scrie adevarul.ro. Proprietarul păgubit a reuşit să câştige definitiv războiul în instanţă, după nouă ani de anchete şi procese.

Lucian Ciobanu, proprietarul unui autoturism Peugeot, a fost implicat într-un accident rutier pe 6 decembrie 2009, soldat cu avarierea maşinii. În baza procesului verbal de daune, întocmit de asigurator, s-a dispus înlocuirea mai multor piese. Bărbatul a mers cu autoturismul la reprezentanţa Trendo Automobile Bacău, unde i s-a întocmit comanda de daună, contravaloarea reparaţiilor fiind stabilită la 11.771 lei.

Reprezentanţii service-ului au realizat reparaţiile, iar în documentele întocmite clientului se consemna că piesele folosite sunt produse noi, originale. După ce a intrat în posesia autoturismului reparat, clientul a sesizat o serie de deficienţe la piesele schimbate, motiv pentru care a depus o plângere la Protecţia Consumatorului şi la poliţie. Au urmat termene peste termene, expertize, anchete. 

Curtea de Apel Bacău a decis condamnarea definitivă a trei dintre angajaţii service-ului SC Trendo Automobile SRL, punct de lucru Bacău, la câte un an de închisoare cu suspendare.

Cei trei inculpaţi, doi dintre mecanicii care au realizat lucrările şi coordonatorul service-ului care avea ca atribuţii controlul de calitate, au fost obligaţi să achite clientului păgubit 40.000 de lei daune, 10.000 reprezentând costurile pieselor ce trebuiau schimbate şi 30.000 de lei daune morale.

loading...
Loading...