Reducerile mincinoase reclamate de clienţi

magazin-produse.jpg

Oamenii s-au plâns la Protecţia Consumatorilor de ofertele de «Black Friday», practicate de magazinele online

„Black Friday” s-a dovedit a fi, şi în acest an, „Ziua Păcălelilor”, în unele cazuri. Zeci de clienţi au reclamat la Protecţia Consumatorilor că au fost înşelaţi de magazine, mai ales de cele online. Cele mai multe plângeri se referă la preţurile mincinoase.

Reclamaţiile referitoare la reducerile de „Black Friday” au curs, în ultimele zile. Numai până luni, la ora 15.00, Comisariatul Bucureşti al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) primise 36 de plângeri. Cei mai mulţi clienţi au reclamat promoţiile oferite de magazinele online. Iată câteva dintre acestea!

Un consumator a reclamat că, după o oră şi jumătate de navigat pe site a adăugat produse în coş, iar în momentul finalizării comenzii produsele selectate nu mai erau în stoc.

S-a semnalat, de asemenea, că un produs plasat în coşul de cumpărături, cu un anumit preţ, avea, la finalizarea comenzii, un preţ mai mare.

Un cumpărător a reclamat că, în preziua vânzărilor promoţionale, un ceas costa 519 lei, dar stocul era indisponibil, iar după 10 minute de navigat pe site preţul acelui ceas era de 669 lei, cu produse în stoc. De „Black Friday” preţul pentru acelaşi tip de ceas era de 789 de lei.

O altă persoană a achiziţionat online un scaun de copil, cu preţul redus de la 1.400 la 630 de lei. Căutând apoi acelaşi produs pe alte site-uri, cumpărătorul a constatat că preţul produsului era de 640 de lei.

O altă persoană s-a plâns că, deşi comanda putea fi lansată, aceasta nu putea fi finalizată, deoarece nici un angajat al site-ului respectiv nu lucra în weekend.

Click! spune

ANPC spune că reclamaţiile se depun la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor, unde îşi are sediul firma de la care a fost cumpărat produsul.

 

Loading...
 
 

Citește și

  • Reducerile de Black Friday au ajuns și în acest an subiect de reclamații la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului. Potrivit corespondentului Mediafax, reprezentanții instituției au primit plângeri în special de la cumpărătorii care au ales să profite de promoții online. Aceștia s-au plâns că produsele erau epuizate până ajungeau să finalizeze o comandă, că reducerile erau înșelătoare sau că nu puteau plăti în rate

  • Black friday 2015 magazine

    Joi spre vineri noaptea (19 spre 20 noiembrie), la orele 00.00, s-a dat startul ofertelor de Black Friday 2015. În timp ce în SUA acest eveniment se ține doar în ultima zi de vineri a lunii noiembrie, la noi, Vinerea Neagră a avut loc, în acest an, pe 20 noiembrie. Însă, multe magazine continuă reducerile și după această dată.

  • ”Am așteptat toată noaptea să se deschidă magazinul”. Stelian a trecut vineri printre primii pragul unui mare magazin de electrocasnice din Capitală în speranța că Black Friday îi va aduce televizorul după care tânjește de luni de zile. Alături de el, alți câțiva bucureșteni scotocesc raioanele și rafturile doar-doar vor face chilipirul mult așteptat.

  • black friday telefoane mobile

    Vineri (20 noiembrie) se dă startul reducerilor de Black Friday. Este un prilej de cumpărături pentru românii care doresc să investească inteligent. Multe magazine vor reduce substanțial produsele de top. Cele mai căutate tipuri de electronice sunt telefoanele mobile, iar magazinele care participă la această propmoții aleg strategic modele de smartphone-uri pe care le reduc.