PROFI: PRIMA REȚEA CU 1000 DE MAGAZINE DIN ROMÂNIA

Săptămâna trecuta s-a încheiat cu o veste bună pentru cei care iubesc magazinele PROFI: acestea au stabilit un record absolut, devenind prima rețea cu mai mult de 1000 de magazine din România.

“Le mulțumim clienților, partenerilor și fiecăruia dintre cei peste 16.000 de membri ai echipei noastre pentru că au făcut posibil acest record și îi asigurăm că vom continua să aducem bucurie în fiecare casă, în cât mai multe localități,” a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al magazinelor PROFI.

“Vreau sa felicit societatea PROFI pentru performanța de a fi ajuns la 1000 de magazine în Romania,” a declarat la rândul său Primarul Timișoarei, Nicolae Robu, prezent la ceremonia marcării acestui record.

Cum românii au frumosul obicei de a oferi flori când își exprimă gratitudinea, cu ocazia inaugurarii, în cartierul timișorean Giroc, a magazinului cu numarul 1000, în luna lui Florar PROFI  a marcat momentul cu o mulțime de flori și multă distracție timp de trei zile de vis. Zeci de fete cochete, mergând pe biciclete încărcate cu flori, au dus vestea că tot orașul din care a pornit această rețea este invitat să se bucure venind la cea mai mare construcție din flori din România, începând de vineri, în Piata Libertății.

Aici îi așteptau experiențe digitale remarcabile, orizonturile unei lumi digitale care i-a farmecat pe participanți prin proiecții incredibile de video mapping și care, cu ajutorul HTC Vive, le-au oferit șansa de a intra într-o realitate virtuală nemaivăzută, cu impresionante imagini submarine.  Cei mici nu au fost uitati nici ei și au avut parte de activități atractive pentru vârsta lor. Sărbătoarea a pus serios adrenalina în mișcare. Vineri seara, Horia Brenciu, ambasadorul de imagine al magazinelor, și-a făcut intrarea în forță alături de HB Orchestra, iar mii de spectatori au cântat și au dansat pe muzica sa. Sâmbătă seara, participanții la concertul Phoenix, vizitatori de toate vârstele, de la oameni trecuți de prima tinerețe și până la copii care știau pe dinafară versurile cântecelor, și-au amintit cu plăcere de fata verde cu părul pădure sau de tinerii din Timișoara, iar duminică, 19 mai, și-au adunat toată energia în dans, pe ritmurile Carla’s Dreams. Internetul s-a umplut treptat de fotografiile pe care, entuziasmați, participanții și le-au facut în piață, bucuroși de evenimentul oferit de PROFI și de vremea care s-a arătat blândă în tot acest timp.

Pentru ca toată lumea să poată sărbători cum se cuvine, chiar și cei care de astă dată nu au reușit să ajungă la Timișoara, între 17 mai și 23 iunie magazinele desfășoară campania “PROFI înflorește pentru tine!”, în care se vor câștiga 10 mașini Renault Captur și 20.000 de vouchere de cumpărături de cate 30 și 50 de lei. Cine face cumpărături de minimum 30 de lei va putea afla pe loc, scanându-și bonul la infochioșc, dacă a câștigat vreunul dintre aceste premii.

Onorându-și consumatorii, prin implicare, pasiune și încredere, PROFI și-a lărgit gama de produse de bună calitate la prețuri accesibile și își aduce magazinele chiar și în locuri până nu demult considerate inaccesibile comerțului modern. Fie că sunt în format Standard, City sau Loco, acestea evoluează permanent, oferind astăzi o imagine plăcută și plasând produsele în așa fel încât să fie cât mai bine puse în valoare și mai ușor de găsit, pentru a-l ajuta pe consummator să stea mai puțin în magazin și să câștige în schimb mai mult timp liber în care sa-și trăiască viața așa cum dorește.

Prin toate acestea și prin prezența în aproape 500 de localități, PROFI își întărește poziția deja consacrată: rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România.

 

 

Loading...