Iaurtul de fructe nu e chiar cu fructe. Află ce concentraţie naturală are fiecare produs de pe piaţa românească!

Ultima actualizare:

Pentru a realiza studiul privind concentraţia de fructe a iaurturilor ANPCPPS a studiat toate produsele de acest gen aflate în magazinele din România. A reieşit că din cele 62 de mărci, câte sunt în ţara noastră, cea mai mare concentraţie de fructe a unui iaurt este de 56% (marca Muller Froop), în timp ce minimul este de 1% (Zuzu de băut cu zmeură). Fără pic de concentraţie de fructe sunt produsele Casa Bună (aromele zmeură, căpşuni, vişine şi caise), acestea fiind făcute doar cu aromă de fructe.

Click aici pentru a vedea ce concentraţii de fructe au mărcile de iaurt din ţara noastră

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Mitsuko Tottori Japan Airlines FOTO EPA EFE jpg
image
image
image
image
image
image
Tokyo FOTO Shutterstock
euro valuta bani pixabay jpg
batrana flori getty jpeg
supa oase1 jpg
pod pixabay jpg
piatra neamt jpg
4325ad6e 8121 4bcc a4cc efe2d686fa2c jpeg
smoothie ovaz1 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net