Mic.ro deschide magazinul pe 4 roţi

Citeste tot despre: 

Te grăbeşti şi vrei să cumperi ceva în drum spre serviciu? Reţeaua Mic.ro ţi-a pregătit o surpriză: magazinele mobile. „În aceste băcănii se vor vinde în general produse din România", a anunţat Dinu Patriciu, proprietarul lanţului de magazine Mic.ro.

Ai nevoie să faci cumpărături urgente şi nu ai chef să stai la coadă în marile hipermarketuri? Nimic mai simplu. Mic.ro, magazinul de lângă casa ta, ţi-a pregătit o nouă surpriză: băcănia mobilă.

Ai în ea tot ce vrei: pâine, lactate, fructe, legume şi chiar ziare. Ba mai mult, majoritatea produselor sunt de producţie autohtonă.

Omul de afaceri Dinu Patriciu, proprietarul reţelei Mic.ro, a anunţat ieri că, până la sfârşitul anului viitor, vor fi deschise 2.000 de asemenea băcănii mobile.

Acestea se vor adăuga celor 1.000 de magazine fixe. „Aceste magazine reprezintă un mic spaţiu care devine centrul unei comunităţi de 300-400 de familii", a declarat omul de afaceri.

Reţeaua Mic.ro vrea să reînvie comerţul tradiţional românesc, în detrimentul marilor lanţuri de hipermarketuri.

Este vorba despre un spaţiu mic, familiar, în care poţi găsi toate produsele de care ai nevoie. În plus, magazinul va fi chiar lângă casa ta.

Deşi în prezent reţeaua numără 120 de magazine numai în Capitală, lanţul va fi prezent în toată ţara până la finalul lui 2011.

Dinu Patriciu, om de afaceri:

"Noi încercăm să dezvoltăm nişte băcănii, cu băieţi de
prăvălie, cu fete de prăvălie şi cu ucenici ca­­re duc marfa
acasă la client".

„Ne extindem şi în mediul rural, unde deja am început prin deschiderea unor magazine la Corbeanca, Snagov şi Baloteşti", a mai spus Patriciu.

Reţeaua Mic.ro

- 120 de magazine Mic.ro deschise până în prezent;

- 1.000 de magazine fixe va avea reţeaua la finalul anului viitor;

- 80 de băcănii mobile vor fi deschise luna aceasta, 30 în noiembrie şi 50 în decembrie;

- 2.000 de magazine mobile vor exista la finalul lui 2011.

Poţi lua produse pe «caiet»

La magazinele din reţeaua Mic.ro poţi primi şi produse pe „caiet".

„Este vorba de un card care va fi plătit la finalul fiecărei luni. El va fi acordat de fiecare şef de magazin celor pe care îi consideră de încredere" a explicat Dinu Patriciu. Proiectul este testat în 10 magazine din Capitală. Un astfel de card oferă avantajul că un client poate primi produsele acasă la o oră stabilită.



Loading...