Bebeluşii "Evian" au intrat în Cartea Recordurilor

Ultima actualizare:
simeon stalpnicul png

O campanie ce are drept protagonişti nişte bebeluşi pe role, a intrat în Cartea Recordurilor drept cea mai vizionată campanie online lansată până în prezent, cu peste 45 de milioane de vizualizări, informează Brand Republic.

Campania este realizată pentru Evian, un brand francez de apă minerală, şi arată un grup de bebeluşi pe role care execută o serie de numere de acrobaţie, pentru a susţine sloganul Evian, "Trăieşte tânăr!"

În prima săptămână a campaniei, Evian a primit două premii de la reprezentanţii YouTube, pentru cel de-al doilea cel mai accesat clip în perioada 1-7 iulie şi pentru cel mai vizualizat spot în Franţa în aceeaşi perioadă.

În plus, toate spoturile campaniei au înregistrat un scor de popularitate de peste 80% pe YouTube, fiind unele dintre cele mai accesate şi comentate clipuri din reţea, scrie Mediafax.

Urmăreşte cea mai vizionată campanie

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Mitsuko Tottori Japan Airlines FOTO EPA EFE jpg
image
image
image
image
image
image
Tokyo FOTO Shutterstock
euro valuta bani pixabay jpg
batrana flori getty jpeg
supa oase1 jpg
pod pixabay jpg
piatra neamt jpg
4325ad6e 8121 4bcc a4cc efe2d686fa2c jpeg
smoothie ovaz1 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net