8 sfaturi ca să-ţi protejezi pielea pe timp de iarnă

femeie_portret_fotolia_11981191_subscription_l.jpg

femeie portret
Iarna, pielea şi tenul trebuie îngrijite cu mare atenţie pentru a preveni iritaţiile şi uscarea excesivă
Citeste tot despre: 

În sezonul rece, tenul şi pielea au cel mai mult de suferit: se usucă, se irită, la suprafaţă apar mici fisuri şi crăpături care sunt inestetice dar şi foarte deranjante. Pielea se înroşeşte, vei simţi mâncărimi şi vor apărea iritaţii. Uite 8 sfaturi ca să-ţi protejezi tenul de frig, vânt, umezeală şi temperaturi scăzute.

- În locuinţa ta ar trebui să existe un umidificator, pentru că aerul tinde să devină uscat. Asta, din cauza căldurii degajate de calorifere sau radiatoare.

- În locul băilor lungi şi fierbinţi, fă duşuri scurte cu apă caldă. Apa fierbinte usucă foarte mult pielea.

- Foloseşte creme de faţă şi de mâini hidratante sau apelează la produse hidratante naturiste. Foloseşte cremă de faţă de zi şi de noapte, pentru ca tenul tău să fie protejat împotriva factorilor externi precum teperaturile scăzute, care îl afectează negativ.

- Foloseşte produse cosmetice pe bază de ulei de jojoba, uleiuri esenţiale şi unt de shea. Acestea nu sunt atât de dure şi de puternice şi nu îţi vor sensibiliza pielea, dimpotrivă, o vor proteja.

- Bea mult apă deoarece tenul şi pielea trebui să se hidrateze nu numai din exterior, ci şi din interior.

- Când te afli în casă, nu sta foarte aproape de calorifer sau radiator. Căldura excesivă degajată dăunează pielii tale care devine şi mai uscată.

- Când ieşi afară este obligatoriu să porţi mănuşi şi să îţi acoperi faţa cu o eşarfă sau fular.

- Evită hainele din lână deoarece acest material, chiar dacă este natural, irită pielea. În schimb, poartă haine din bumbac.

loading...
Loading...

Citește și

  • Orice femeie îşi doreşte să aibă un ten neted şi curat până la adânci bătrâneţe. Din păcate, un duşman de temut al femeilor de orice vârstă sunt ridurile.

  • Inhalaţiile sunt procedee eficiente şi accesibile pentru problemele  de sănătate care apar mai ales în sezonul rece.  Aceste terapii pot fi făcute acasă, fără eforturi-fizice sau financiare. După o zi stresantă, o inhalaţie înainte de culcare ne asigură un somn liniştit.