Îţi plac ouăle ochiuri? Eşti bună la pat!

CLIIMA20121001_0035_1.jpg

“Ador să-mi încep ziua cu un ou şi un pahar de suc natural” Kennya, 23 de ani
Citeste tot despre: 

Fierte, prăjite, omletă, moi sau tari? Tu cum îţi prepari oul pentru micul dejun? Conform unui sondaj realizat de statisticienii din cadrul Institutului Britanic al Industriei de Alimentaţie pe un eşantion de 1.010 de voluntari au fost descoperite legăturile psihologice dintre modul de preparare a oului şi caracterul fiecăruia.

Vă plac ouăle fierte? Atunci sunteţi o persoană dezorganizată, împrăştiată, nesigură şi oscilantă în luarea deciziilor. În ceea ce priveşte viaţa sexuală şi cea socială, lucrurile stau un pic bizar. Şi asta pentru că sunteţi egoistă, profitoare şi nerăbdătoare.

Amatorii de ouă ţărăneşti (fierte fără coajă) sunt cei mai fericiţi. Ştiu să-şi trăiască viaţa, sunt modeşti, voluntari şi optimişti. Pe plan social şi sexual sunt încrezători, ambiţioşi şi atenţi faţă de cel de lângă ei. Atenţie, sunt predispuşi la divorţuri!

Vă plac ouăle ochiuri tari? Norocoşilor, aveţi un apetit sexual debordant, sunteţi născuţi să fiţi cuceritori şi sunteţi extrem de inventiv. Nu vă lăsaţi dărâmat uşor de greutăţi şi ştiţi să vă impuneţi punctul de vedere în faţa celorlalţi. În societate, sunteţi văzut ca un lider.

Vă plac ouăle ochiuri mai moi? Sunteţi foarte îndemânatici în pat, prindeţi repede orice meserie şi ştiţi cum să faceţi faţă celor mai grele încercări. Atenţie! Aveţi tendinţa de a cădea în depresii atunci când nu vă ies bine socotelile.

CLIIMA20121001_0038_1.jpg

“Ador să-mi încep ziua cu un ou şi un pahar de suc natural” Kennya, 23 de ani
Vă place omleta? Egoişti din fire, nu vă doriţi copii. Nu vă faceţi ordine în cameră şi în viaţă, ci luaţi lucrurile ca atare, detaşat. Nu faceţi faţă unei relaţii de lungă durată pentru că vă plictisiţi.

Click!spune

Oul de găină conţine grăsimi nesaturate, bune pentru organism, proteine, vitaminele B4 şi B12 şi calciu.

Albuşul conţine o cantitate mică de proteine şi substanţe nutritive, dar nici un pic de colesterol; gălbenului e mai hrănitor, dar are şi mult colesterol.

Nutriţioniştii recomandă cel mult 6 ouă pe săptămână. Într-o zi nu e bine să mănânci mai mult de 2 ouă. Nu sunt recomandate ouăle prăjite, din cauza colesterolului ridicat.


Loading...