Mihaela Tatu a văzut 7 ţări în 4 luni

Sardinia, o insulă cu peisaje de vis căreia şi acum “îi simte mirosul”

Dintotdeauna şi-a dorit să călătorească mult, dar nu a avut ocazia. Până anul acesta când, din vară până în toamnă, a bifat Bulgaria, Serbia, Belgia, Olanda, Turcia, Spania, Italia şi regiuni pitoreşti din România. Experienţa a fost unică, memorabilă şi nu se opreşte aici. Mihaela Tatu se pregăteşte pentru noi aventuri.

„În acestă vară am descoperit Dobrogea şi m-am bucurat de Delta Dunării, am făcut circuit în două judeţe ale României, Mehedinţi şi Caraş Severin, circuit care mi-a luat o lună şi tot nu a fost suficient.

Am vizitat Bulgaria şi Banatul Sârbesc. Am fost două săptămâni în Blegia şi puţin în Olanda, o săptămână în Turcia şi una în Tenerife (Spania), apoi a urmat un circuit de o lună şi jumătate în Italia: trei săptămâni în Sardinia, una şi jumătate la Florenţa şi restul la Roma.

A fost un timp de aşezare, de descoperire, redescoperire şi cunoaştere. Bineînţeles că nu mi-a ajuns timpul şi mai vreau", spune Mihaela Tatu.

A urcat în cupola Domului, la Florenţa

Sardinia, o insulă cu peisaje de vis căreia şi acum “îi simte mirosul”

Aventura a început în iulie şi s-a terminat în noiembrie. I-au plăcut atât de multe lucruri, încât ar putea scrie o carte: „Ospitalitatea oamenilor din Mehedinţi, Dobrogea cu salba ei de cetăţi de la Dunăre, aerul curat din Herculane şi exprima­­rea curată, în română, a bănăţenilor din Serbia.

Am descoperit Belgia care nu este nici atât de agitată ca Franţa şi nici atât de rigidă ca Germania. Mi-a plăcut la nebunie Brugge-ul.

Am avut impresia că am intrat într-un goblen cu peisaj cu podeţe, lebede şi doam­­ne îmbrăcate în dantele, cu miros de ciocolată, pe o parte de trotuar, şi de hamei şi bere, pe cealaltă parte.

Mi-a priit procesul de detoxifiere din Turcia şi timpul petrecut cu Ioana în Tenerife. Îmi plac insulele. Au un aer aparte. Şi am vizitat câteva.

Simt şi acum mirosul Sardiniei şi lumina şi culorile Toscanei. M-am plimbat mult pe malul mării.

Atât de mult albastru, că la un moment dat am avut senzaţia că marea a făcut schimb de locuri cu cerul.

Of, şi oamenii... Liniştiţi şi aşezaţi, veseli tot timpul. Pieţele, dimineaţa, sunt un spectacol. Mai ales cele de peşte", povesteşte Mihaela Tatu.

În Roma a stat aproape două săptămâni

Sardinia, o insulă cu peisaje de vis căreia şi acum “îi simte mirosul”

Dar întoarcerea ei în ţară e scurtă, doar pentru nişte controale medicale şi nişte evenimente la care are angajamente.

Mihaela Tatu şi-a planificat să plece din nou în vacanţă în jurul lumii. „M-am întors, dar mai vreaaaaaau. Voi sta cuminte de Sărbători, apoi voi pleca din nou".

Mihaela crede că fiecare om trebuie, la un moment dat în viaţă, să-şi permită să plece într-o vacanţă lungă, „sălbatică".

În felul acesta, îţi faci ordine în minte, în suflet, faci lucruri pe care le-ai visat şi nu ai avut timp.

«Doar m-am plimbat, am tăcut şi am simţit»

Mihaelei i-a picat tare bine să se plimbe prin locuri unde n-o ştia nimeni.

Podul lui D-zeu din localitatea Ponoarele, judeţul Mehedinţi e, într-adevăr, un loc dumnezeiesc

Sardinia, o insulă cu peisaje de vis căreia şi acum “îi simte mirosul”

Nu a plecat cu gândul unui refugiu, dar, până la urmă, în asta s-a transformat vacanţa ei în jurul lumii şi recunoaşte că i-a picat tare bine.

„Doar m-am plimbat, am tăcut şi am simţit", a mărturisit Mihaela Tatu.

Mai citeşte:

Mihaela Tatu, prima apariţie TV după 6 luni: «Acum sunt bine, însă am trecut şi prin momente dificile»

Mihaela Tatu: «Sunt o operă de artă!»

INTERVIU: Mihaela Tatu: «Voi reveni pe sticlă după ce mă voi recupera»

Mitsuko Tottori Japan Airlines FOTO EPA EFE jpg
Tokyo FOTO Shutterstock
euro valuta bani pixabay jpg