Canada, prea liniştită pentru Daniel Robu

simeon stalpnicul png

„Sincer, m-am plictisit o lună de zile, cât am stat în Canada", a mărturisit Daniel Robu, solistul De La Vegas, la întoarcerea din vacanţa peste hotare. Iar asta deoarece preferă locurile mult mai agitate şi mai pline de viaţă decât liniştitele orăşele din zona Toronto.

Daniel a făcut o călătorie peste mări şi ţări pentru a boteza copilul unui prieten bun, stabilit în Chatham, un orăşel de lângă Toronto (Canada). Şi, cum călătoria a fost lungă, vacanţa petrecută acolo a fost pe măsura drumului.

„Am stat o lună de zile, în perioada 18 august - 16 septembrie. Nu mai fusesem niciodată în acea zonă, iar prima senzaţie a fost că e cam nepopulată. Prea liniştită pentru caracterul meu, cu distanţe mari între o localitate şi alta. Dacă eşti familist, e locul perfect în care să trăieşti. Însă mie îmi place mai mult America, cu străzi aglomerate, pline de pancarde luminoase, cu mulţi tineri, viaţă tumultuoasă", spune Daniel. S-a cam plictisit în liniştitul orăşel Chatham.

Iar asta pentru că, din cauza distanţelor mari, nu a putut pleca aşa de des în expediţii cum ar fi vrut. A vizitat, totuşi, cascada Niagara, a ajuns de patru ori în Toronto şi o dată în Detroit.

„Prima dată, când am văzut Toronto, am fost puţin dezamăgit. Mi s-a părut neîngrijit, dar cred că nu am fost în locurile potrivite. Abia de la a doua vizită l-am descoperit. Am văzut mulţi exhibiţionişti, cu tunsori şi haine ciudate, fiecare voia să fie «altfel».Ceea ce nu este rău, dar câteodată exagerează, căzând în extrem şi în penibil", spune solistul De La Vegas. S-a întors, totuşi, încărcat de poze şi de amintiri frumoase. Şi-a făcut o idee despre acel loc îndepărtat şi a concluzionat: „Nu se compară cu noi. Vor mai trece mulţi ani până să ajungem la acel nivel de civilizaţie".

La cascada Niagara: «Am făcut-o şi pe-asta»

Ca orice om aflat pentru prima dată la cascada Niagara, Daniel a rămas impresionat. A ştiut că a punctat unul dintre cele mai importante locuri din lume şi şi-a zis: „Am făcut-o şi pe-asta".

Măreţia cascadei s-a simţit cel mai bine de jos, unde a fost cu vaporaşul. „Apa era extrem de curată şi de verde. Acolo, dedesubt, a fost cea mai faină experienţă. Avea o forţă şi un tumult incredibile şi, pe măsură ce te apropiai, aveai senzaţia că te sufoci de la vapori", povesteşte muzicianul.

simeon stalpnicul png

Oferte de vacanţă

Circuit de 13 zile prin New York-Niagara-Washington-Miami, transport cu avionul, cazare, transferuri şi tururi locale, preţ 1.910 euro de persoană, www.zodiac-travel.ro

Sejur 10 zile prin Canada (New York-Niagara-Toronto-Washington-Philadelphia), transport cu autocarul, 8 nopţi cazare, preţ 1.298 euro/persoană. Nu e inclus transportul cu avionul (circa 500 euro) şi taxa de viză www.infoturism.ro.

Mitsuko Tottori Japan Airlines FOTO EPA EFE jpg
Tokyo FOTO Shutterstock
euro valuta bani pixabay jpg