9 motive ca să mănânci cât mai des pere

Sunt bogate în vitamine, minerale şi antioxidanţi extrem de benefici pentru organismul uman. Diabetul, anemia sau alergiile sunt doar câteva dintre afecţiunile care pot fi prevenite şi tratate cu ajutorul perelor. Profitaţi de ele mai ales toamna, când se găsesc din belşug.

  1. Previn cancerul. Perele conţin acid hidroxicinamic, care protejează împotriva cancerului de stomac şi pulmonar.
  2. Scad şansele de apariţie a diabetului. Flavonoidele şi antocianinele din compoziţia lor au rolul de a regla nivelul de glucoză din organism. Graţie fibrelor solubile şi insolubile, scad riscul de apariţie a diabetului de tip II.
  3. Previn osteoporoza. Nutriţioniştii le recomandă pentru protejarea sănătaţii oaselor, pentru că ajută organismul să absoarbă calciul din alimente.
  4. Menţin sănătatea ochilor. Consumate frecvent, perele reduc riscul de apariţie a degenerescenţei maculare, cauza principală în pierderea vederii.
  5. Ajută la menţinerea greutăţii. Datorită conţinutului mic de calorii, sunt un desert ideal pentru persoanele supraponderale şi un ajutor pentru cele care sunt la dietă.
  6. Combat răceala şi gripa. Pentru că au în compoziţia lor vitamina C, sunt ideale pentru a alunga răceala şi gripa. Acţionează benefic asupra plămânilor, care produc energia pentru a lupta cu agenţii patogeni.
  7. Stimulează digestia. Având un indice glicemic redus, sucul de pere e ideal pentru reglarea tranzitului intestinal.
  8. Combat stresul. Sucul natural de pere creează o stare de calm, dar menţine şi tonusul cerebral.
  9. Combat ridurile. Vitamina C elimină efectul negativ al radicalilor, care provoacă îmbătrânirea pielii, conform www.alegesanatos.ro.
Loading...
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1