Trucuri care te fac să arăţi mai slabă

Citeste tot despre: 

Este drept că sportul şi dieta sunt cele mai bune soluţii pentru a obţine silueta de vis. Dar când acestea nu dau roade aşa cum ţi-ai dori, trebuie să apelezi la anumite trucuri. Postura, hainele, încălţările, toate acestea te fac să arăţi mai slabă sau, dimpotrivă, îţi accentuează kilogramele în plus. Trebuie doar să ştii cum să le foloseşti în avantajul tău.

  • Alege hainele potrivite. Nici prea largi, pentru că vor da senzaţia de mai mult volum, dar nici prea strâmte, pentru că vor scoate în evidenţă toţi colăceii. Se ştie că negrul subţiază, dungile verticale alungesc. Totuşi, ca să arăţi bine, nu te îmbrăca numai în dungi sau complet în negru. Înveseleşte ţinuta cu accesorii colorate - spre exemplu pantofii, cerceii, colierul, geanta, eşarfa.

10_shutterstock_394078390.jpg

Tot secretul stă în hainele bine alese, care îţi scot în evidenţă atuurile şi îţi ascund defectele
  • Poartă tocuri care fac picioarele să arate mai lungi şi mai tonifiate, iar tu vei părea mai slabă. Pantofii nu trebuie să iasă prea mult în evidenţă, la capitolul culoare, ci să fie ca o alungire a piciorului, pentru a nu părea că stai cocoţată pe o scăriţă.
  • Seara, la o petrecere, poartă pe sub rochie o lenjerie care strânge abdomenul, ridică bustul, subţiază picioarele, nu lasă celulita la vedere. Există dresuri şi corsete care au acest rol. 
  • Fii atentă la postură. Stai cu spatele drept, umerii traşi în spate şi suge burta. De asemenea, trebuie să ai grijă la cum stai pe scaun, la mişcări în general, să fie graţioase. 
  • Evită alimente care te balonează, cum ar fi anumite fructe şi legume, băuturi carbogazoase sau lapte, dacă ştii că ai probleme.
  • E important să pari slabă şi în fotografii. Când eşti pozată, stai într-un semiprofil, cu un picior înainte, abdomenul tras şi umerii în spate. Poziţia trebuie totuşi să fie naturală.

Cum să-ţi creezi un stil vestimentar original

“Femeia, prin definiție, își dorește să întoarcă capete. Să lase urme. Vizuale, olfactive, magice. În plus, fiecare are o personalitate bine conturată. Chiar dacă unele dintre noi stăm mai prost la capitolul curaj, este suficient să vedem sau să simțim încântarea și aprecierea în ochii și vorbele unui bărbat sau ale unei prietene și începem să ne asumăm îndrăzneli vestimentare, cromatice sau cu tăieturi aparte”, spune designerul Raluca Lupulescu Soare, care vine cu câteva recomandări.

  • Cunoaște-ți și înțelege-ți forma corpului. În acest fel, vei reuși să îți dai seama care sunt croielile ce ți se potrivesc cel mai bine. Întreabă-ți prietenii și familia și cere-le răspunsuri sincere atunci când probezi o piesă vestimentară. Poți încerca inclusiv să îți faci fotografii în oglindă, pe care să le poți studia ulterior.  
  • Găseşte culorile care ţi se potrivesc. În funcţie de nuanţa tenului, a părului, a ochilor, anumite culori te avantajează. Mizează pe ele şi combină-le.

Investește în piese vestimentare care trec testul timpului. Alege haine pe care le poți purta pentru mai mult de un an de acum înainte și care să îți placă la fel de mult. Acestea vor fi pilonii garderobei tale. 

  • Să te cunoşti pe tine înseamnă să cunoşti şi brandurile care ţi se potrivesc, genul de croieli care te avantajează. Astfel, îţi poţi inclusiv comanda online şi vei economisi timp şi bani, căci poţi merge la sigur cu achiziţiile.

5 motive pentru care nu poţi slăbi

Multe persoane care încep o cură de slăbire renunţă la dulciuri, fast-food, pâine şi prăjeli. Deşi încep să mănânce sănătos, se miră că numărul kilogramelor nu scade deloc. Apoi se descurajează şi renunţă la dietă. Ce nu ştiu ele este că, undeva, fac nişte greşeli. 

  • Nu reduci porţiile. Ai impresia că dacă ai trecut pe supe-creme de legume şi mâncăruri făcute în casă poţi să mănânci oricât. Ei bine, nu. Dacă nu reduci porţiile şi mănânci încontinuu, pe motiv că acest gen de alimente „nu te satură”, nu te mira că acul cântarului arată aceeaşi greutate. Secretul slăbitului este să mănânci mai puţin decât îţi trebuie şi să te ridici de la masă când încă îţi mai e puţin foame, astfel încât organismul să ardă mai multe calorii decât consumi tu.
  • Mănânci haotic. Sari peste micul dejun, ronţăi toată ziua câte ceva, nu ai mese regulate, astfel încât la sfârşit, când tragi linie, să ştii exact ce şi cât ai mâncat. E bine să ai trei mese principale şi două gustări pe zi, la distanţă de 3 ore între ele. În felul acesta vei fi mai puţin tentată de ronţănele şi nu vei mânca mult la o masă. 
  • Te inspiri din dietele altora. De la medicamentele miraculoase promovate de vedete la sfaturi și îndemnuri oferite de persoane publice fără pregătire medicală, toate aceste informații au un impact major asupra sănătăţii. Fiecare organism are caracteristicile lui, având o anumită toleranță la alimente sau un ritm propriu de funcționare. Să crezi că ce a funcţionat pentru colega de birou va funcţiona şi pentru tine e o mare greşeală. 
  • Nu tot ce e sănătos e bun şi pentru siluetă. Atunci când începi o cură de slăbire, automat te orientezi spre alimente sănătoase: alune, migdale, caju, avocado, fructe uscate. Acestea însă sunt extrem de bogate în calorii şi trebuie consumate cu moderaţie, pe post de gustare.
  • Scoate-ţi din vocabular cuvântul „dietă”. Ea presupune adoptarea unui anumit regim alimentar pe o perioadă delimitată, până îţi atingi obiectivul. După care revii la regimul de viaţă anterior. Odată cu asta, revin şi kilogramele şi trebuie să o iei de la capăt. Aceste fluctuaţii îţi dau peste cap metabolismul, care îşi încetineşte motoarele, pierzi masă musculară şi vei slăbi tot mai greu. E necesar să-ţi găseşti regimul alimentar care ţi se potriveşte şi să-l transformi în stil de viaţă.
Loading...