Vești proaste! Dacia trimite din nou în șomaj tehnic 1.100 de angajaţi

angajati-dacia-trimisi-in-somaj-tehnic.jpg

1.100 de angajați de la Dacia au intrat din nou în șomaj tehnic
1.100 de angajați de la Dacia au intrat din nou în șomaj tehnic

Nu vin vești bune din partea investitorilor. Dacia a anunțat că trimite din nou în șomaj tehnic 1.100 de angajați. Motivul? Lipsa comenzilor.

Pe 21 aprilie, o treime din cei peste 15.000 de angajații de la Dacia au revenit la serviciu, după ce au stat o lună în şomaj tehnic.

De ieri, 2 iunie, 1.100 dintre ei au fost trimiși din nou acasă. Ei vor fi plătiți cu 75% din salariul de bază de către stat.

Pe 4 mai, platforma de la Mioveni a deschis producția de mașini însă nu are comenzi. Se produc doar 1.180 de maşini pe zi, potrivit sindicaliştilor.

Vești proaste! Dacia trimite din nou în șomaj tehnic 1.100 de angajaţi

Au fost trimiși în șomaj tehnic angajați de la secţiile Presaj şi Mecanică, care produc piese şi subansamble pentru fabricile din Rusia, Maroc, Brazilia și Franţa, care sunt închise.

Potrivit companiei, activitatea este adaptată cererii comerciale.

”Cei care sunt în şomaj tehnic fac piese pentru alţii. Atunci, nelucrând ei, n-au ce să lucreze nici ai noştri. Din 15.000 de oameni, stăm acasă 1.100. Am convenit ca Presajul să lucreze doar în două schimburi. Fiecare echipă, când îi vine rândul la schimbul trei, stă acasă” a declarat, pentru Mediafax, Nicolae Pavelescu, lider de sindicat Dacia.

760 de angajaţi din Secţia Motoare nu vor mai veni la muncă până la finalul lunii iunie.

Reprezentanții Dacia: ”Industria auto a fost afectată de criza sanitară”

„Industria auto a fost afectată odată cu declanșarea crizei sanitare și în România, încă din luna februarie, când a fost înregistrat primul caz de infecție cu COVID–19 în țară. Activitatea de fabricație pe platforma industrială Dacia de la Mioveni a fost suspendată și reluată gradual, începând din 21 aprilie, în acord cu partenerii sociali, prioritizând condițiile de igienă și securitate pentru protejarea sănătății angajaților noștri. Din 11 mai, activitatea celor două uzine se desfășoară în trei echipe, adaptând-o cererii comerciale. La sfârșitul lunii mai, cadența de fabricație a fost de 1.200 de vehicule pe zi, iar în cursul lunii iunie, este prevazută creșterea acesteia, la 1.300 de vehicule pe zi”, arată Direcția Comunicare Groupe Renault România.

Și nu este singurul domeniu afectat de criză. Cei care organizează evenimente, au afaceri în Turism, în industria de Servicii, precum angajați la SPA, piscine, săli de fitness, restaurante se află tot în șomaj tehnic. Aceste domenii de activitate sunt în continuare închise.  

 

Citește și: 

https://www.click.ro/news/national/dacia-mai-tare-ca-audi-ce-spun-nemtii-despre-noul-duster

https://www.click.ro/news/national/fabricile-dacia-si-ford-si-au-reluat-activitatea-care-sunt-regulile-pe-care-trebuie-sa

https://www.click.ro/news/national/primele-masuri-dupa-revenirea-din-somajul-tehnic-guvernul-plateste-415-din-salariu

 

Loading...
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1