Titi Aur: „La o viteză de 240 de kilometri la oră cele două mașini s-ar fi sudat”

Ultima actualizare:

    Titi Aur a explicat pentru Click! motivele pentru care Mario Iorgulescu nu ar fi putut avea o viteză atât de maresursa foto: click.ro
Titi Aur a explicat pentru Click! motivele pentru care Mario Iorgulescu nu ar fi putut avea o viteză atât de maresursa foto: click.ro

Fostul campion de raliu, Titi Aur, nu crede că Mario Iorgulescu ar fi circulat cu o viteză de 240 de kilometri la oră și a explicat pentru Click!, motivele. „Chiar dacă acul a arătat 240 de kilometri la oră, asta nu înseamnă că a și avut viteaza asta”.

Acul vitezometrului poate să „mintă”

Potrivit declarațiilor oferite de polițiști și anchetatori, Mario Iorgulescu ar fi avut, în momentul impactului cu mașina care venea din sens opus, o viteză de 240 de kilometri la oră. Așa arăta acul vitezometrului. Lucrurile, se pare, nu stau chiar așa, este de părere Titi Aur. „În cazul mașinilor vechi, de exemplu un Aro, un Oltcit, o Dacie de pe vremea părinților noștri, vitezometrul este comandat de un cablu metalic. În cazul acestor mașini, în momentul unui impact major, acul se blochează și indică exact viteza cu care circula mașina în momentul producerii accidentului. Se strică, pur și simplu, mecanismul său de funcționare. În peste 90% dintre cazuri, acul arăta – pe vremuri - purul adevăr și te puteai baza pe ce spune. Însă, în cazul mașinilor noi, de ultimă generație, vitezometrul nu mai funcționează mecanic, ci electronic. Astfel că există posibilitatea ca o mașină să fi circulat cu 200 la oră, dar vitezometrul să se fi oprit la 50 la oră. Și invers. Este posibil ca un șofer implicat într-un accident să fi circulat cu 50 de kilometri la oră, iar după impact acul să arate 300 la oră”.

La 240 de lilometri la oră mașinile ar fi trecut una prin alta

Dacă mașina Aston martin rula cu o viteză de 240 de kilometri la oră, iar cealaltă avea 70-80 de kilometri, în momentul imapctului frontal, din cauza unei inerții foarte mari, cele două autovehicule s-ar fi spulberat, ar fi întrat una în alta, s-ar fi sudat. NU ai mai fi știut care este una și care este cealaltă, afi văzut doar un ghem uriaș de fiare contorsionate. Ni ci vopseaua nu s-ar mai fi văzut pe ele.

Uite cum arată o mașină după un impact cu 200 de kilometri la oră

„Dacă vreți să vedeți ce dezastru se produce în urma unui imapct cu 200 de kilometri la oră, cautați pe internet filmulețe. Vă veți îngrozi”, ne-a mai spus  Titi Aur. Lucru pe care l-am și făcut. Iată mai jos un test efectuat de cei de la Audi cu impactul unei mașini care circulă cu 200 la oră.

Citește și: 

Mario Iorgulescu ar putea scăpa de pușcărie. De ce nu a putut fi testat la locul accidentului

Unchiul tânărului mort în accidentul provocat de Mario Iorgulescu: «Părinții își doresc să moară acum! Au mai pierdut un copil»

image
image
image
image
image
image
gradina Keukenhof olanda profimedia jpg
Crestere salariu FOTO Shutterstock
image png
Demonstrație efectuată de reprezentanții MAI în pregătirea aderării României cu frontierele aeriene și maritime la spațiul Schengen, în aeroportul Otopeni, Ilfov. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
laleaua pestrita jpg
uber si bolt webp
image png
gesturi italieni jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net