În sfârșit, avem o pistă ca-n Europa! Uite cum arată calea de rulare Golf, de pe Aeroportul Otopeni

Ultima actualizare:

    Avioanele aterizează și decolează acum în siguranță pe pista Golf
Avioanele aterizează și decolează acum în siguranță pe pista Golf

Scandalul avioanelor care dau în gropi a pus autoritățile la treabă. De anul trecut, Aeroportul Otopeni este în șantier. Din aprilie 2018, se fac reparații la căile de rulare. Golf este gata și a fost făcută la standarde europene.

Compania Națională Aeroporturi București  |(CNAB) a anunțat ieri, 9 iulie, că s-au finalizarea lucrărilor de reparații la calea de rulare Golf. Astfel, pe o suprafață de 6.000 mp, a fost înlocuit stratul asfaltic subțire degradat cu un nou strat, de mixtură asfaltică turnată la cald. Iar șantierul nu se închide aici.

În cursul acestui an, vor mai fi efectuate atât lucrări de reasfaltare la zonele marginale și zonele de touch-down ale pistei de decolare aterizare nr. 1 (08R-26L), cât și în două dintre intersecțiile celor mai circulate căi de rulare, repectiv Charlie-Golf-November-Bravo și Papa-Whiskey-Oscar.

Totodată, se vor înlocui dalele de beton de ciment degradate la Platforma 1 a aeroportului.

Gropile tăiau cauciucurile avioanelor

”Finalizarea acestor lucrări de reparații va conduce la creșterea capacității de operare pe suprafața de mișcare a aeroportului și, totodată, la creșterea siguranței în operare. În același timp, va permite demararea lucrărilor de modernizare a pistei de decolare-aterizare nr. 2 (08L-26R) a aeroportului, precum și reparații la calea de rulare Delta.Toate lucrările vor fi derulate astfel încât impactul asupra traficului de aeronave pe aeroport să fie minim”, au anunțat reprezentanții CNAB.

Așa arătau înainte pistele de pe Aeroportul Otopeni
Așa arătau înainte pistele de pe Aeroportul Otopeni

De-a lungul timpului, gropile ajunseseră să afecteze decolările și aterizările. Piloții au spus că asfaltul măcinat ar fi putut ajunge în motoarele aeronavelor, provocând o catastrofă. În pus, fostul director general al Tarom, Werner Wolff, se plângea că era nevoit să dea bani pentru schimbarea roţilor avioanelor de trei, până la cinci ori pe săptămână.

Cauciucurile avionului au explodat

În ceea ce privește incidentul de aseară, când pneurile și jantele unui avion Tarom de tip ATR42-500 au explodat, cei de la Autoritatea de Investigații și Analiză pentru Siguranța Aviației Civile (AIAS) au anunțat că au început o anchetă. Un raport preliminar de investigație va fi publicat de AIAS în termen de 30 de zile.

În aeronava care venea de la Satu Mare s-au aflat 22 de pasageri, care au rămas blocați pe pistă pentru o bună bucată de vreme. Specialiștii spun că doar măiestria pilotului a făcut să nu asistăm la o catastrofă aviatică.

Citește și:

https://www.click.ro/news/national/gropi-astupate-cu-milioane-de-euro-unde-se-intampla-asta

https://www.click.ro/news/national/e-santier-pe-aeroport-se-astupa-gropile

https://www.click.ro/news/national/aeronava-tarom-probleme-la-aterizare-pe-aeroportul-henri-coanda-explozie-la-anvelope

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
nicolae moromete desen florian marina
image
image
image
image
image
image
man 979980 1280 jpg
banner pensii png
petre roman mineriada jpg
Ce s a aflat despre Elena Ceausescu la 33 de ani de la Revolutie  Obiectul pe care il avea la ea in ultima zi de viata 1 jpg
extensii gene pexels jpg
saptamana patimilor jpeg
Prințesa Diana și William  foto   GettyImages jpg
Alejandra Marisa Rodríguez jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net