Iată fructele care conțin cel mai mult zahăr și sunt de evitat în cure de slăbire

femeie-care-mananca-struguri.jpg

Strugurii fac parte din lista fructelor care conține mult zahăr și îngrașă
Strugurii fac parte din lista fructelor care conține mult zahăr și îngrașă
Foto: Shutterstock

Click desktop articole 300x250 p1

Click desktop articole 300x250 p2

Știm despre fructe că sunt extrem de sănătoase pentru că au un conținut ridicat de fibre, vitamine și minerale de care organismul nostru are nevoie pentru o bună funcționare. Trebuie să ținem cont însă și de faptul că ele conțin zaharuri naturale. Unele mai multe decât altele. Nutriționistul Gianluca Mech ne dezvăluie care sunt fructele cu cel mai mult conținut de zahăr.

Nimeni nu contestă vreodată faptul că fructele sunt sănătoase și că trebuie să le consumăm pentru aportul lor mare de fibre, vitamine și alți nutrienți importanți.

E bine să fim însă atenți la ce tip de fructe alegem și în ce cantități le consumăm.

Iată fructele care conțin cel mai mult zahăr și sunt de evitat în cure de slăbire

Asta deoarece multe dintre ele au un conținut ridicat de zahăr care știm cu toții că nu face bine nici siluetei, nici sănătății. Nutriționistul Gianluca Mech ne dezvăluie care sunt fructele cu cel mai mult conținut de zahăr.

Mango

Un mango de mărime medie conține 45 de grame de zahăr. Astfel, e recomandat să eviți acest fruct atunci când încerci să slăbești ori să reduci aportul zilnic de zahăr. Poți gusta maxim câteva feliuțe;

Struguri

O cană de struguri conține aproximativ 23 de grame de zahăr. Un conținut extrem de ridicat ce face din struguri un tip de fructe pe care e bine să le consumi cât mai rar și în cantități mici;

Cireșe

Gustul dulce al cireșelor te îmbie cu siguranță, dar e bine de știut că o porție mică din aceste fructe conține cel puțin 18 grame de zahăr. Astfel, e recomandat să le consumi în cantități reduse;

Pere

O pară de mărime medie conține cam 17 grame de zahăr. Dacă ți-e totuși poftă, rezumă-te la câteva feliuțe consumate ca atare, împreună cu iaurt sau în combinația unei salate;

Pepene verde

O feliuță din pepenele pe care toată lumea îl consumă pe timp de vară conține nici mai mult, nici mai puțin de 17 grame de zahăr. Nu trebuie să renunți de tot la consumul de pepene, ci doar să te rezumi la o felie, maximum două. El conține foarte multă apă și electroliți, un tip de minerale ce ajută la hidratarea organismului după expunerea la soare;

Smochine

Două smochine de mărime obișnuită conțin până la 16 grame de zahăr. Nu le consuma așadar în cantități mari;

Banane

O banană medie conține aproximativ 14 grame de zahăr. Destul de mult, motiv pentru care aceste fructe nu sunt deloc recomandate în dietă. Poți să consumi jumătate dimineața, ca atare sau sub formă de smoothie.

Anastasia Soare slăbește cu ajutorul nutriționistului Gianluca Mech

Gianluca Mech este unul dintre cei mai apreciați nutriționiști la nivel internațional. Sfaturile sale sunt urmate inclusiv de staruri precum Anastasia Soare, Sarah Ferguson-Ducesa de York, Ornela Mutti sau Silvio Berlusconi.

gianluca-mech-anastasia-soare.jpg

Anastasia Soare, supranumită regina sprâncenelor, are o alimentație stabilită de nutriționistul Gianluca Mech
Anastasia Soare, supranumită regina sprâncenelor, are o alimentație stabilită de nutriționistul Gianluca Mech

Produsele celebre din dieta sa fito-ketogenică, precum și cele din gama Decottopia sunt disponibile în România pe www.gianlucamech.com.ro.

Citește și: 

3 greșeli care își sabotează cura de slăbire

Dieta 16:8. Cum se ţine, meniu şi câte kilograme poţi slăbi

 

Click desktop articole 580x400 p1

Loading...

Click desktop articole 300x250 p3

 
 

Click desktop articole 580x400 p2

Adevarul

Click desktop articole 300x250 p4

ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1

Click desktop articole 300x250 p5