10 greșeli pe care le faci și ai un somn prost

Utilizând casca pentru somn, poţi să dormi şi pe timpul zilei

somn prost insomnie greseli
Schimbarea proastelor obiceiuri înainte de culcare vă poate ajuta să aveți un somn de calitate
Foto: Shutterstock

Odihna insuficientă este o problemă a cărei sursă o pot constitui proastele obiceiuri pe care oamenii le au cu puțin timp înainte de culcare.

De cele mai multe ori, o persoană nu poate adormi după ce pune capul pe pernă din cauza băuturilor stimulante pe care le consumă în orele dinainte de culcare. Cofeina, taninii din ceai sau alcoolul sunt stimulante nervoase, care vă pot afecta calitatea somnului, dacă le consumați seara. Ele acționează inițial ca niște sedative, dar vă provoacă un somn agitat pe parcursul nopții. Acestea trebuie consummate cu cel puțin două ore înainte de somn, recomandă Huffingtonpost.

Schimbarea unor obiceiuri alimentare banale, cum ar fi înlocuirea cafelei de la prânz cu un ceai din plante sau schimbarea ciocolatei de seară cu un iaurt simplu, îndulcit cu puțină miere, vă poate influența în mod pozitiv calitatea somnului și automat sănătatea. Multe personae au tendința de a consuma alimente dulci cu puțin timp înainte de a se băga în pat. Zahărul este un stimulant al sistemului nervos, iar acest lucru vă va afecta somnul în mod decisiv.

Somnul bun constituie un factor important al performanțelor noastre ca indivizi așa că implementarea unor stretegii pentru a beneficia de el la maximum îți poate revoluționa toate aspectele vieții. În afară de eliminarea alimentelor dulci și a băuturilor stimulante, un alt lucru care poate influența în mod pozitiv somnul este gimnastica. Este demonstrat științific că exercițiile fizice moderate au un efect benefic asupra calității somnului, atâta timp cât ele sunt făcute în timpul zilei, nu seara.

Cele 10 greșeli pe care un om le face și are parte de un somn prost sunt:

  1. Nu face exerciții fizice în timpul zilei.
  2. Bea alcool înainte de culcare.
  3. Consumă băuturi care conțin cafeină cu cel puțin o oră înainte de a se băga în pat.
  4. Mănâncă ciocolată seara.
  5. Bea ceai înainte de culcare.
  6. Mănâncă cu cel puțin două ore înainte de culcare.
  7. Consumă alimente dulci seara.
  8. Depune efort prea târziu seara (acest lucru mărește temperatura corpului, iar pentru somn e nevoie de scăderea ei).
  9. Consumă băuturi dulci înainte să se bage în pat.
  10. Bea cafea seara.

Din cauza unui somn prost cauzat de aceste greșeli frecvente, dimineața, oamenii au o stare tensionată. Aceasta se manifestă prin încetineală, morocăneală și depresie. În plus, foarte mulți oameni au o poftă de mâncare exagerată din cauza oboselii.

loading...
Loading...

Citește și

  • somn rapid tehnici relaxare

    Dacă simți că nu te ia deloc somnul atunci când pui capul pe pernă, să știi că nu ești singur. Din ce în ce mai multe persoane se plâng că suferă de insomnie. Având în vedere că privarea de somn pe termen lung are consecințe nefaste asupra sănătății este cazul să iei măsuri serioase pentru a adormi mai repede.

  • somn dormit sfaturi femeie

    Oamenii de știință au ajuns la concluzia că prea mult somn poate afecta negativ sănătatea, după ce au analizat o serie de studii realizate în ultimii ani.

  • obiceiuri somn ingrasare kilograme program dormit

    Somnul deține un rol cheie în ceea ce priveşte menţinerea greutăţii ideale. De aceea, dacă faci greşeli care pot părea nevinovate, vei ajunge să te îngrași.