EXCLUSIV Andreea Raicu a vândut de 7.500 de lei tricouri cu mesaje de dragoste. În luna iubirii, vedetele fac bani din amor

Ultima actualizare:
Malvina Cservenschi
Malvina Cservenschi

Inimile roşii sunt la putere în februarie, lună în care îndrăgostiţii freamătă în căutarea cadoului perfect pentru Valentine’s Day şi Dragobete. Vedetele noastre, cu fler în afaceri, s-au adaptat cerinţelor de pe piaţă, iar acum îşi freacă palmele de bucurie: dragostea le-a umplut buzunarele.

În fiecare an, din 2008 şi până azi, Andreea Raicu (37 de ani) îi îmbracă pe îndrăgostiţi în tricouri cu mesaje haioase şi siropoase, deopotrivă. Şi pentru Ziua Îndrăgostiţilor de acum, sărbătorită pe 14 februarie, dar şi pentru Dragobetele din 24, vedeta a scos pe piaţă câteva tricouri speciale, care s-au vândut ca pâinea caldă. “Ideea de a lansa o linie de tricouri pentru Ziua Îndrăgostiţilor mi-a venit gândindu-mă cât de vocali devenim atunci când ne îndrăgostim. Aşa că am oferit o alternativă vestimentară: arătaţi-vă iubirea şi pe, şi prin haine! Aceste tricouri îmi sunt foarte dragi şi le consider uniforma îndrăgostiţilor!”, a declarat Andreea pentru Click! Şi chiar că, încet-încet, tricourile din linia “Tssshirt by Andreea Raicu” devin uniformă, pentru că numai de la începutul lunii şi până acum s-au vândut 50 de bucăţi. Cum un tricou costă 150 de lei, se pare că Andreea a încasat o sumă frumuşică în această perioadă: 7.500 de lei, adică aproximativ 1.700 de euro. Întrebată dacă în luna iubirii vânzările cresc simţitor, Andreea ne-a confirmat că românii sunt interesaţi să dea bani pe haine cu inimioare. “Anul acesta doar din colecţia de Sfântul Valentin, pe care am lansat-o pe 1 februarie, s-au vândut până acum peste 50 de tricouri. Sărbătorile sunt mereu un prilej ca oamenii să-şi facă daruri şi sunt fericită că de multe ori acestea sunt luate de la magazinul meu online (n.r. - www.shop.andreearaicu.ro). Mă bucur că oamenii se regăsesc în hainele pe care le creăm şi că le transformă într-o dovadă de dragoste, aşa cum a fost şi de Sfântul Valentin”, ne-a mai spus fosta vedetă de la Prima TV.

"Cu chef de dragoste", mesajul ei preferat

Andreea Raicu nu doar vinde tricouri, ci le şi poartă, în special cu pantaloni şi fuste de piele, iar preferatul ei este cel cu mesajul “In the mood for love” (n.r. - Cu chef de dragoste). “Grafica de pe tricouri este realizată de designerul Ancuţa Sarca, cu care eu colaborez de mult timp, iar mesajele sunt create de Crăiţa Coman. Toate îmi plac, dar dacă ar fi să aleg doar unul dintre ele, cred că o să aleg “In the mood for love”, ne-a declarat Andreea.

Malvina Cservenschi face bani cu "Sărutul" lui Brâncuşi

La mare căutare în luna februarie, dar și de 1 și 8 Martie, sunt bijuteriile cu mesaje de dragoste.

450 de lei
450 de lei

250 de lei
250 de lei

Ce poate bucura mai mult o domnișoară decât un medalion în formă de inimă sau un pandantiv care înfățișează, în miniatură, celebra sculptură a lui Constantin Brâncuși, intitulată “Sărutul?”.

Carmen Negoiţă
Carmen Negoiţă

La asta s-a gândit și Malvina Cservenschi (35 de ani), care s-a extins din ce în ce mai mult, în ultimii ani, cu afacerea ei cu podoabe, „Malvensky Charms”. Astfel, ea a organizat o sesiune de vânzări speciale în weekendul în care s-a celebrat Ziua Îndrăgostiților și a dat ca pâinea caldă inelele cu inimioare, confecționate din aur de 14 karate, la prețul de 450 de lei, dar și pandantivele cu “Sărutul” lui Brâncuși. Acestea din urmă costă 250 de lei și sunt realizate tot din aur galben, de 14 karate.

Carmen Negoiţă a dat lovitura cu torturile-inimioară

137,9 lei
137,9 lei

Celebra fashionistă și femeie de afaceri nu avea cum să nu profite de Ziua Îndrăgostiților. Astfel, la restaurantul ei din București, “Rawyal”, Carmen Negoiță (34 de ani) și-a adaptat meniul cerințelor amorezilor.

Cătălin Botezatu
Cătălin Botezatu

“Publicul din România e din ce în ce mai interesat să mănânce sănătos. Chiar și în cazul deserturilor. Se ferește de zahăr și de conservanți și caută produse naturale. În această perioadă am pregătit mai multe tipuri de torturi și deserturi în formă de inimă. Acestea au avut cel mai mare succes. Unul dintre ele este tortul Choco Crunchy, care are un un gust minunat de ciocolată cu vanilie, iar fructele deshidratate din interior îl fac și mai special. E preparat la rece, fără coacere în cuptor, din nuci, caju, ovăz, curmale, prune uscate, merișor, coacăze, stafide galbene, migdale, lămâie, ulei de cocos, miere, cacao și vanilie. Fiecare tort cântărește în jur de 1 kg și are prețul de 137,9 de lei”, a declarat Carmen pentru Click!, sperând să reediteze succesul și de Dragobete.

Cătălin Botezatu a pus pe Internet chiloţii roşii cu 60 de lei

Este ocupat până peste cap cu filmările emisiunii “Supermodels by Cătălin Botezatu”, difuzată în fiecare sâmbătă și duminică, de la 21.30, la Kanal D, dar și-a găsit timp și pentru clienții săi.

60 de lei
60 de lei

92 de lei
92 de lei

Astfel, la magazinul online cbstore.eu, designerul a scos la vânzare boxeri bărbătești roșii, cu inimioare, la prețul de 60 de lei bucata, asta pentru că au și efect push up şi îi arată pe posesori mai dotați decât sunt.


    92 de lei
92 de lei

Și doamnele și domnișoarele au avut ce să aleagă, la mare căutare fiind compleurile roșii, formate din bustieră și chiloței tanga, set care se vinde la prețul de 92 de lei. Evident, de pe material nu lipsesc inimioarele imprimate.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
spital judetean suceava
image
image
image
image
image
image
salma hayek rochie albastra profimedia jpg
seraphina rose ben affleck fin profimedia colaj png
Pentru cei care nu își mai amintesc, trupa Holograf a fost înființată în anul 1977 de către Mihai Pocorschi
banner julia jianu png
banner adela popescu png
banner laurette png
banner Adrian mutu png
banner kamara png
image
actualitate.net
image
actualitate.net