Ce au învăţat Adela Popescu şi Radu Vâlcan din vacanţa petrecută în Bali

Adela Popescu şi Radu Vâlcan au mers în Bali cu doi  copii mici şi s-au descurcat mai bine decât se aşteptau
Adela Popescu şi Radu Vâlcan au mers în Bali cu doi copii mici şi s-au descurcat mai bine decât se aşteptau

Poţi să fii spontan, să mergi în vacanţă la capătul lumii şi să te distrezi chiar şi când ai bebeluş. Ne-o demonstrează Adela Popescu şi Radu Vâlcan, care luna trecută au fost în Bali, Indonezia, cu cei doi copii ai lor de 3 ani, respectiv de 7 luni. S-au descurcat mai bine decât se aşteptau.

Într-o zi de joi pe la prânz, la mijlocul lunii trecute, cum stăteau amândoi pe canapeaua din sufragerie, le-a venit ideea să plece într-o vacanţă. Abia se întorseseră din Cipru, dar, cum erau într-o perioadă destul de liberă, cu care probabil nu se vor mai întâlni curând, au zis „de ce nu?!”. Destinaţia aleasă – Bali, loc în care au avut ei prima vacanţă împreună, în 2010. Atracţia era cu atât mai mare cu cât acolo erau deja prietenii lor Laura Cosoi şi Cosmin Curticăpean. “Am zis să plecăm repede, că altfel ne răzgândim. Şi peste câteva ore eram deja în avion toţi patru.

Seara se odihneau  toţi patru pe terasă
Seara se odihneau toţi patru pe terasă

După 15 ore de zbor, am ajuns la destinaţie. Doamne, ce bine e! Îmi era dor de Asia”, a scris Adela Popescu pe pagina ei de socializare. Au avut o singură valiză mare pentru toţi patru, căruciorul, marsupiul şi un rucsac special ca un scaun suspendat, foarte practic, o valiză mică de mână plină cu jucării, creioane colorate, borcane pentru Andrei, pemperşi, un termometru, două supozitoare cu antitermice şi haine de schimb pentru copii, căci zborul a durat 15 ore, plus trei ore escala în Doha. Prima săptămână au petrecut-o la mare, în Jimbaran, împreună cu Laura Cosoi, soţul şi fetiţa lor, care s-au purtat ca nişte gazde adevărate, ei fiind de două săptămâni acolo. “Ne-au recomandat restaurantele pe care ei deja le testaseră, locurile speciale, ba chiar au hotărât să mergem împreună către Ubud, următoarea noastră destinaţie, pentru a ne ajuta să ne facem o idee de ansamblu. Noi ne purtam ca doi copii fericiţi. Chiar dacă mai fuseserăm în Bali cu 9 ani în urmă, ne minunam la fiecare pas de tot ce vedeam. De apus, de palmieri, de frangipani, de papaya, de piscina superbă din faţa căsuţei noastre, de duşul în aer liber, de baldachin, de valuri, de tot”, a scris Adela pe blogul ei.

A doua săptămână a vacanţei au petrecut-o în mijlocul insulei, la Ubud, o zonă de munte cu junglă, orezării, sate vechi şi obiceiuri sacre. Nu credeau să le placă vreodată această zonă mai mult decât litoralul. “Ei, aflaţi de la mine că nu se compară. În accepţiunea noastră cel puţin”, comentează Adela. În fiecare dimineaţă, după o baie în piscină, se echipau şi plecau la plimbare, cu Andrei (7 luni) în cărucior şi Alexandru (3 ani)  în spatele lui Radu. Nu şi-au dorit să bifeze ceva anume, pur şi simplu o luau la pas prin satele pline de farmec, mâncau la restaurantele locale, iar seara târziu, încheiau ziua istoviţi, cu o bere pe terasa casei şi o baie în piscină. “Interesant de povestit nu e despre locurile minunate din Bali, puteţi citi despre ele pe site-urile de specialitate, ci despre cât de bine ne-a făcut nouă, ca familie, această vacanţă inopinată, cât de firesc ni s-a părut totul. De ce? Pentru că am plecat amândoi de acasă foarte asumaţi că vrem să facem asta, că ne-am dorit foarte tare, că ne plăcea atât de mult ce vedeam în jur, încât nu mai era loc de dat prea mare importanţă mârâielii lui Alexandru şi durerii de gingii a lui Andrei. Au fost momente mult mai grele cu ei doi la noi în sufragerie. Dacă acasă ştii că poţi pasa responsabilitatea, acolo eram doar noi, cu responsabilităţi egale. Şi totul a funcţionat foarte bine, s-a format un aluat fain din care făceam parte toţi”, a mai spus Adela Popescu, promiţându-şi că se vor întoarce acolo vara viitoare.

Radu Vâlcan a cărat  copiii zeci de kilometri,  în plimbările făcute acolo
Radu Vâlcan a cărat copiii zeci de kilometri, în plimbările făcute acolo

Radu merită statuie!

Soţia recunoaşte: Radu Vâlcan a fost eroul vacanţei! “În serile lungi şi calde, după ce adormeau copiii, stăteam şi povesteam de peste zi şi ne dădeam seama că nu găseam nici măcar un lucru pe care l-am fi făcut în plus, dar nu am putut din cauza copiilor. Am făcut chiar un traseu anevoios de 9 km, pe malul unui râu. Sigur, ar fi fost mai simplu de făcut fără copii, dar deloc imposibil alături de ei. Aici vreau să îi ridic măcar bustul statuii lui Radu, care a cărat săracu’ zi de zi copiii şi în spate, şi în braţe, şi în cărucior, peste tot fără să se plângă”, spune Adela Popescu.

Ilinca Vandici face furori pe plajă, în Bali

A avut o  pălărie cât  toate zilele,  ca să o  protejeze  de soare
A avut o pălărie cât toate zilele, ca să o protejeze de soare

Exact când Adela şi Radu s-au întors din Bali, Ilinca Vandici a plecat. Joi, 1 august, pentru ea a fost „prima zi în paradis”. Un loc superb, pe care până acum l-a văzut doar în poze.

„După o perioadă extrem de încărcată, am evadat într-un loc feeric unde simt cum pluteşte în aer energia pozitivă şi liniştea. Aici ne continuăm misiunea de a descoperi o altfel de viaţă”, a scris ea în dreptul unor fotografii care o înfăţişează pe plajă, în costum de baie, sau prin sătuţe şi orezării. Vedeta Kanal D a făcut furori cu trupul ei bronzat şi suplu, încadrându-se perfect în peisajul paradisiac din Indonezia.

asistati social romania foto arhiva adevarul jpg
stela popescu scaune (1) png
gestul facut de catalin dobrescu oana radu webp
cardi b sexy instagram jpg