Apel umanitar pentru Mihai Constantinescu! Starea artistului este critică și are nevoie de sânge

Mihai Constantinescu este în continuare în stare gravă, internat în spital, și are mare nevoie de sânge

Starea de sănătate a lui Mihai Constantinescu este din ce în ce mai gravă, iar artistul are mare nevoie de sânge pentru a rămâne în viață. La Spitalul Floreasca, unde interpretul este internat, a fost făcut și un apel umanitar în acest sens, iar colegii și prietenii săi s-au unit, urmând să meargă la spital cât de curând, pentru a dona sânge.

Mihai Constantinescu se află internat în continuare, în stare foarte gravă, la Spitalul Floreasca din Capitală, după ce în dimineaţa de 13 mai a suferit un stop cardio-respirator. În spital, a mai suferit încă un stop şi o hemoragie cerebrală. Până în prezent, artistul a trecut prin două intervenţii chirurgicale complicate la inimă, cea mai recentă fiind în 2017.

Starea de sănătate a lui Mihai Constantinescu este gravă, iar artistul are nevoie de sânge

Medicii sunt încă rezervaţi în privinţa şanselor sale de supravieţuire, chiar dacă recent, soţia interpretului de muzică uşoară, Simona Secrier, a declarat că artistul este stabilizat și că urmează perioada de refacere

La Spitalul Floreasca, a fost făcut un apel umanitar la adresa colegilor și prietenilor artistului, având în vedere starea sa de sănătate precară: acesta are mare nevoie de sânge. O parte din colegii săi artişti s-au mobilizat, iar marţi, 18 iunie, vor merge la spital pentru a dona sânge şi pentru a-l ţine în viaţă pe marele artist, anunță România TV.

Simona Secrier, soția lui Mihai Constantinescu, este nedezliptă de spitalul unde artistul este internat

Mihai Constantinescu a fost reconectat la aparate, după noi probleme respiratorii. Timp de 5 zile, artistul fusese lăsat de medici să respire singur. Solistul este internat în unitatea spitalicească de aproape o lună.

Mihai Constantinescu, istoric de probleme cardiace

Mihai Constantinescu şi-a anulat în luna martie câteva concerte din cauza stării de sănătate, fiind cunoscut de multă vreme cu probleme cardiace.

În anul 2008, Mihai Constantinescu a fost supus unei intervenţii chirurgicale la Secţia Clinică Chirurgie Cardiovasculară din cadrul Institutului de Boli Cardiovasculare şi Transplant Târgu Mureş, cu diagnosticul stenoză aortică strânsă, cardiopatie valvulară, insuficienţă mitrală gradul 3/4, insuficienţă tricuspidiană gradul 2, hipertensiune pulmonară medie. În anul 2017, artistul a fost supus unei noi intervenţii chirurgicale, după ce valva mitrală a avut o disfuncţie.

Loading...

• Au trecut 25 de zile de când Mihai Constantinescu (73 de ani) a suferit un stop cardio-respirator și a fost internat în stare critică la Spitalul de Urgență „Floreasca” din Capitală, iar medicii au un prognostic rezervat. Marți, cântărețul a suferit o traheostomie, operație necesară în cazul pacienților menținuți în viață de aparate mai mult de 10 zile, au spus surse medicale.

• Deși nu doar actuala soție a cântărețului, Simona Secrier, ci și fosta lui parteneră de viață, Miahela Constantinescu, il vizitează în fiecare zi pe solist la spital, pe cele două unindu-le suferința, iată că fix femeia pentru care cântărețul s-a despărțit de fosta soție, Anastasia Lazariuc, este de „negăsit” în aceste momente de cumpănă pentru solist. Iată motivul!