Angela Gheorghiu critică România în presa italiană: „Corupţia a intrat în ADN-ul românilor“

Citeste tot despre:

Soprana Angela Gheorghiu (52 de ani) a acordat un interviu presei italiene în care a vorbit despre corupţia din România şi a criticat-o pe Gabriela Firea, primarul general al Capitalei.

Într-un interviu pentru cotidianul italian „Corriere della Sera“, Angela Gheorghiu afirmă că nu s-au schimbat prea multe în România după căderea comunismului, iar „corupţia a intrat în ADN-ul românilor“, scrie adevarul.ro.

„Corupţia nu este doar în politică, ci a intrat în ADN-ul românilor. Pentru ca medicii să te trateze, pentru ca preoţii să te boteze, tuturor trebuie să le dai bani pe sub mână. Există o lume paralelă. Nu se fac autostrăzi, şcoli, spitale, teatre. Ţara este împărţită în două, bătrâni şi tineri, care din fericire mai sunt şi ei acolo. Am cântat peste tot în lume, dar nu am fost niciodată într-un spectacol de operă în România. Vi se pare normal?“, a declarat celebra soprană.    În interviul din Italia, Angela Gheorghiu a amintit şi de scandalul recent pe care l-a avut cu Gabriela Firea, pe care a criticat-o după ce a urcat pe scena Arenei Naţionale alături de Simona Halep şi a fost huiduită de peste 20.000 de oameni. Soprana a subliniat din nou acelaşi lucru: primarul Capitalei „se foloseşte de succesul altora“.

„Cei care se află la putere cred că interpreţii români ar trebui să cânte în mod gratuit sau aproape gratis. Când am reuşit să-l conving pe Placido Domingo să vină în România, în ’94, el a fost plătit, eu nu. Nu sunt apreciaţi cei care reuşesc în viaţă. Primarul Bucureştiului a vrut să-mi acorde titlul de cetăţean de onoare ca să-şi facă ea imagine, este o femeie care exploatează totul, se foloseşte de succesul altora: am refuzat. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi cu prietena mea, campioana la tenis Simona Halep, care la propria ceremonie pe stadion a fost nevoită să asiste la huiduielile adresate primarului“, a povestit Gheorghiu.

Loading...

• Celebra soprană se afişează peste tot cu iubitul ei mult mai tânăr, Mihai Ciortea. Cei doi par că trăiesc o dragoste adolescentină, cu multe îmbrăţişări şi sărutări în public.

• În perioada 15-17 septembrie, vor avea loc Zilele Bucureștiului, iar principalul eveniment îl reprezintă un spectacol eveniment de muzică clasică, susținut de soprana Angela Gheorghiu. Acesta va avea loc în prima zi a festivalului, de la ora 20:30, în Piața Constituției iar accesul este gratuit.

• Evenimentul organizat de Gabriela Firea pe Arena Naţională pentru Simona Halep i-a adus numeroase critici primarului general al Capitalei. După ce a fost huiduită pe stadion şi nevoită să-şi închidă contul de Facebook, Firea a intrat în vizorul sopranei Angela Gheorghiu, care a dezvăluit că a refuzat acum un an să primească titlul de cetăţean de onoare al Bucureştiului.

• angela gheorghiu

Angela Gheorghiu este una dintre cele mai renumite cântărețe de operă din lume și una dintre puținele românce care ne reprezintă cu succes oriunde s-ar duce. Toată lumea bună o cunoaște și o asociază cu România, întrucât soprana născută în Adjud nu neagă niciodată că vine de pe plaiurile românești. Mulți o consideră singura româncă demnă de a fi numită “divă”, iar asta pentru că este întotdeauna grațioasă, elegantă, manierată, impecabilă.