Andreea Esca şi-a redescoperit fiul în vacanţă! Mărturisiri emoţionante

Andreea Esca e tare mândră de Aris, fiul săuFoto: Instagram

O vacanţă de vis a bifat Andreea Esca la finele lui octombrie. Cadru de vis, compania exclusivă a fiului ei, filme, mâncare bună şi aventură din plin. Acestea au fost ingredientele care au făcut-o pe ştiristă ca la finalul celor 5 zile să concluzioneze că Aris, deşi încă este un adolescent va fi un bărbat atent la nevoile partenerei, aşa cum a fost cu mama sa.

Andreea Esca şi-a încărcat două săptămâni bateriile împărtindu-şi timpul liber cu o plimbare scurtă la munte în compania mamei, o vizită la un târg la Cluj, dar cel mai mult a alocat pentru vacanţa pe care a petrecut-o cu fiul ei de 13 ani, Aris, cu care a mărturisit că nu a mai stat atât de mult de când băiatul ei era doar un bebeluş. vedeta a povetit pe blogul personal cum a ajuns în Dubai doar cu copilul.

Andreea Esca a plecat în vacanță cu fiul

"Copiii sunt în vacanţă, Alex nu este angajat, ci angajator, deci nici vorbă de vacanţă în această perioadă, iar Alexia are 16 ani şi este îndrăgostită. Rezultatul a fost o superbă mini-vacanţă în doi: Aris şi cu mine. Noi mai obişnuim să plecăm fiecare cu câte un copil (conform reţetei unei prietene, nu mai intru în detalii), dar doar pentru un weekend. Acum am fost pentru prima dată patru zile pline doar cu Aris. Ne-a plăcut foarte mult. (...)

Am povestit cu Aris despre fete şi despre pasiuni, am făcut paragliding (n.r. zborul cu parapanta), paddling (placă de surf pusă în mişcare de o vâslă), masaj, am citit două cărţi, am vânat luna, ne-am uitat la Prison Break şi seara am ieşit la restaurant că doi îndrăgostiţi. Aranjaţi şi dichisiţi. Mi-am dat seama că n-am mai stat aşa de mult cu el, non-stop, de când avea câteva luni. Şi tare mi-a plăcut. Şi îmi ungea inima când îmi spunea din când în când: «Îmi place foarte mult aici, mama. Îţi mulţumesc că am venit»", a scris Andreea Esca pe blogul ei.

Ştirista şi-a emoţionat cititorii atunci când a mărturisit că a realizat în această vacanţă că băiatul ei nu mai este doar un copilaş, deşi l-a privit aşa în toată această perioadă.

simeon stalpnicul png

"Tot timpul m-am gândit la el că la «cel mic» şi acum am avut timp să mă obişnuiesc cu ideea că în curând cel mic va fi mare. Şi acum ştiu sigur că cel mare va fi un bărbat care o să se poarte frumos cu soţia lui, o să o ajute la mâncare, o să fie un cuceritor, o să aibă copii cu care o să se joace cu drag, o să fie înalt, solid şi tandru, o să mă sune din când în când să vadă ce mai fac, o să se înţeleagă bine cu soră-sa şi o să aibă ce job va vrea el. Îţi mulţumesc, Aris, pentru această vacanţă!", a conchis vedeta.

Evacuare militari ucraineni Azovstal - 17 mai 2022 / FOTO EPA-EFE
banner mara banica png
banner lidia vadim tudor png