Simptome ale stresului pe care să nu le ignori

woman-with-a-strong-headache-with-a-laptop-and-a-coffee_1262-734.jpg

stres simptome afectiuni durere cap digestie boli
Lipsa sau creșterea poftei de mâncare, unul dintre simptomele stresului.
clickpentrufemei.ro
Citeste tot despre: 

Stresul este unul dintre procesele naturale ale corpului. Când avem o afecțiune externă, stresul generează un răspuns de apărare, care poate fi fiziologic sau psihologic. Aceste răspunsuri te ajută să faci față oricăror situații din viață.

 

Aceste simptome provin din instinctul uman pentru supravieţuire, care implică şi organe precum inima sau creierul. Dar stresul poate deveni o problemă când simptomele sunt recurente. Din acest motiv, stresul a devenit astăzi un stil de viaţă, iar simptomele sunt pur şi simplu ignorate, el devenind astfel o tulburare cronică pentru un număr tot mai mare de oameni. 

Aşadar, este esenţial să cunoşti simptomele stresului şi să identifici răspunsurile organismului.

Durerea de cap

Persoanele care exprimentează zilnic durere de cap se confruntă cu stres. Starea emoţională a unei persoane determină contractarea vaselor de sânge, scăderea fluxului sangvin către creier şi creşterea tensiunii. De fapt, atunci când acest lucru se întâmplă regulat, poate fi însoţită de sensibilitate la lumină, iritabilitate şi probleme cu vederea.

Probleme digestive

Tulburările  digestive sunt adesea ignorate atunci când vine vorba de stres. La urma urmei, majoritatea oamenilor le asociază cu probleme de stomac sau obiceiuri alimentare nesănătoase. În realitate, aceste două probleme au o legătură strânsă: sistemul digestiv are o legătură puternică cu neurotransmiţătorii creierului. Producţia excesivă de hormon de stres (cortizol) creşte producţia de secreţii acide şi cauzează probleme ca arsuri stomacale, indigestie şi dureri abdominale recurente, ceea ce duce la greaţă şi vărsături.

Descoperă ce alte simptome ale stresului nu trebuie ignorate pe clickpentrufemei.ro.

 Cum să nu duci acasă stresul de la serviciu

9 trucuri ca să-ţi faci munca mai puţin stresantă

 
Loading...