Păstrăvul, sursă importantă de vitamina B12 și Omega 3

pastrav.png

pastrav
Păstrăvul este o sursă importantă de fier, Omega 3 și B12
foto: pixabay.com

Despre păstrăv, terapeuții susțin că este un tonic excelent pentru organismul nostru. Păstrăvul conține multă vitamină B12, fier și este o sursă foarte bună de acizi grași Omega 3.

Este recomandat ca dieta noastră să conțină și pește, printre care și păstrăvul bogat în vitamina B12, o vitamină de ajutor în tratarea anemiei pernicioase, o boală periculoasă. Este de bun augur pentru combaterea carențelor de B12 să includem în dietă și păstrăvul, ce devine un aliment care ajută la formarea celulelor roșii din sânge, la buna funcționare a sistemului nervos și la valorificarea proteinelor și lipidelor. În ultimii ani, suplimentele de B12 au căpătat o mai mare popularitate, fiind de ajutor în combaterea oboselii și a problemelor neurologice frecvente cu care se confruntă mai ales vârstnicii, precum lipsa de vigoare, schimbările bruște de dispoziție și chiar pierderea memoriei.

Păstrăvul conține Omega 3

Dieta cu păstrăv contribuie la menținerea sănătății și prin acizii grași Omega 3 pe care îi conține și care ajută la scăderea tensiunii arteriale și la împiedicarea formării cheagurilor de sânge, prevenind astfel problemele cu inima sau un atac cerebral.

De asemenea, nutriționioștii susțin că acizii grași Omega 3 reduc nivelul de colesterol și trigliceride, ajutând astfel la combaterea apariției afecțiunilor arteriale. În același timp, prezența acizilor grași Omega 3 în dietă împiedică dezvoltarea tumorilor canceroase și sunt necesari în dezvoltarea normală a ochilor și a creierului.

Loading...

Citește și