Legătura dintre broccoli și buna funcționare a ficatului

broccoli.jpg

broccoli, vitamina C, detoxificare, renuntare la fumat, toxine
Principala substabţă activă din broccoli, sulforafanul, stimulează intens ficatul.
www.clicksanatate.ro
Citeste tot despre: 

Dacă fără anumite organe se poate trăi (cum sunt apendicele sau amigdalele), fără ficat este imposibil, rolul său fiind complex și indispensabil sănătății tale.

Considerat laboratorul corpului uman, ficatul are funcții care pot fi ușor date peste cap mai ales atunci când există vicii precum consumul de alcoolul sau de alimente nesănătoase. Este motiv în plus să te ocupi mai mult de buna funcționare a acestui organ și să nu scapi din vedere modalitățile prin care îl poți ajuta să elimine toxinele acumulate.
Cu trecerea anilor, funcțiile organismului devin mai lente, mai ales dacă nu ai parte de un stil de viață activ și echilibrat.

Alimentația joacă un rol esențial

Greutatea corporală este unul dintre cei mai mari dușmani ai sănătății tale. Mai ales cea localizată la nivel abdominal. Pe lângă faptul că influențează postura și afectează starea coloanei vertebrale, intră în calcul și organele situate în cavitatea abdominală.
Nu este de mirare de ce tot mai mulți specialiști recomandă un consum sporit de legume și fructe în detrimentul cărnii și a produselor de tip patiserie ori fast food. Astfel, una dintre cele mai sănătoase legume pentru a-ți menține ficatul sănătos este broccoli, considerat ca fiind cel mai bun detoxifiant al ficatului.
Principala sa substabță activă, sulforafanul stimulează intens acțiunea acestui organ. În momentul în care alegi să consumi această legumă, enzimele se amestecă în organism și astfel rezultă sulforafanul atât de benefic corpului tău.

Află pe Clicksanatate.ro care sunt condimentele care stimulează detoxificarea!

Cea mai bună alegere alimentară după post
Ce trebuie să știi despre histeroscopia uterului
 

Loading...

Citește și

  • Broccoli e o sursă excelentă de vitamina A, B2, C (conţine o cantitate dublă decât o portocală), acid folic, fier şi potasiu. Este o legumă bogată în calciu(în alimentaţie poate fi considerată un echivalent al laptelui), selenium şi sulf, două elemente cu proprietăţi antioxidante şi anticancerigene.

  • Ingrediente: 200 g smântână, 200 g telemea sărată, caşcaval, broccoli, 2 ouă, sareunt pentru uns tava.