De ce e bine să mănânci mai des migdale

migdale.jpg

migdale, glicemie, colesterol, oase, infarct
Migdalele conţin mangan care contribuie la întărirea oaselor şi reglează glicemia.
www.clicksanatate.ro
Citeste tot despre: 

Migdalele sunt o sursă excelentă de nutrienţi, grăsimi mononesaturate benefice şi de vitamina E. Toate acestea luptă împotriva maladiei Alzheimer. Acesta este doar unul dintre beneficiile consumului de migdale.

Întăresc oasele

igdalele conțin din plin și minerale, printre care mangan, care contribuie la întărirea oaselor şi reglează zahărul din sânge. De asemenea, în compoziția lor se găsește și magneziu. Acesta s-a dovedit a avea un rol esențial în funcţionarea organelor, muşchilor şi a nervilor.

Reduc colesterolul rău

Un alt beneficiu al persoanelor care obișnuiesc să consume migdale este faptul că își păstrează inimia sănătoasă. Practic, acestea ajută la reducerea nivelului de colesterol rău din organism și, prin urmare, previn bolile de inimă.

Sunt ideale în diete

Se pare că migdalele, deși au multe calorii, sunt ideale în curele de slăbire. Ultimul studiu publicat in European Journal of Clinical Nutrition, arată că persoanelor care au adăugat 43 de grame de migdale în dieta zilnică le-a fost mai puțin foame peste zi.

Reduc riscul de infarct

Reduc riscul de infarct Un studiu realizat la Universitatea „Loma Linda" din California, SUA, arată că persoanele care consumă migdale de cinci ori pe săptămână prezintă un risc cu 50 la sută mai mic de a face infarct decât cele care nu includ aceste fructe în alimentaţia lor.

Previn celulita

În plus, aceste fructe previn celulita, acel aspect neplăcut al pielii ca al unei coji de portocală.

Află pe clicksanatate.ro mai multe motive să mănânci migdale!

De ce apar durerile de sâni

Băutura cu ou care te scapă de durerile în gât în 24 de ore

Loading...

Citește și

  • Aroma migdalelor este incomparabilă pentru orice prăjitură. Dar gustosul sâmbure are multe alte calităţi pe care medicina naturistă le foloseşte din plin: de exemplu, protejează inima şi creierul, stimulează imunitatea şi îţi furnizează energie când eşti obosită şi stresată.

  • Nucile, migdalele, alunele sau seminţele de orice fel reprezintă una dintre cele mai importante surse de proteine vegetale. Nu uitaţi de ele în sezonul rece. Iată la ce vă sunt de folos.

ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1