9 avantaje ale mersului pe bicicletă

11-special-dc_0032.jpg

Specialiştii spun că este cea mai eficientă cale spre sănătate şi optimism
Citeste tot despre: 

Doar 30 de minute de mers pe bicicletă pe zi scad cu 50% riscul de infarct şi, pe deasupra, organismul nu percepe această ”muncă” drept un efort, ci ca pe o activitate fizică plăcută. Iată care sunt beneficiile pedalatului, dar şi contraindicaţiile acestuia!

Studiile medicilor arată că mersul pe bicicletă e o modalitate de a ne menţine sănătoşi şi voioşi, aşa că e timpul să ieşim la plimbare. Iar dacă nu eşti încă hotărât să o faci, îţi oferim câteva argumente solide:

  1. Spre deosebire de mersul la sală, cel pe două roţi este resimţit de corp ca o activitate fizică plăcută. 
  2. 30 de minute de mers cu bicicleta pe zi scad cu 50% riscul apariţiei unui eveniment coronarian. În plus, cei care au deja o afecţiune cardiacă şi pedalează pot ajunge să renunţe la unele medicamente sau să micşoreze dozele acestora. 
  3. Combinat cu o dietă echilibrată, te poate ajuta să scapi de kilogramele în plus, de celulită, să scazi valorile tensiunii arteriale şi să reduci nivelul aşa-numitului colesterol rău din sânge.
  4. Face picioarele frumoase şi te ajută să nu le mai simţi obosite, grele şi dureroase la finalul zilei.
  5. Tonifiază posteriorul, aşa că, după doar câteva drumuri pe două roţi, te vei simţi şi vei arăta mai tonifiat/ă.
  6. Te ajută să ajungi mai repede la destinaţie, fără să mai stai în trafic, zeci de minute la câte un semafor. Poţi merge cu bicicleta pe trotuar, pe stradă şi pe oriunde sunt piste special amenajate.
  7. E cea mai ieftină modalitate de transport. Investeşti o dată, când o cumperi, apoi te îngrijeşti doar de mici reglaje anuale şi de presiunea roţilor. Desigur, dacă nu te dai cu ea pe trepte şi nu sari borduri!
  8. Vei dormi mai bine. Statisticile arată că 30% din cazurile de insomnie sunt cauzate de sedentarism! 
  9. Datorită îmbunătăţirii circulaţiei sângelui în timpul mersului pe bicicletă, şi viaţa ta sexuală se va îmbunătăţi simţitor. Te vei simţi mai plin de energie, din toate punctele de vedere.

«Tonifică musculatura întregului corp»

Potrivit dr. Iulia Belc, director medical Bio Ortoclinic, medic primar medicină fizică şi reabilitare, fiind un sport de anduranţă, ciclismul creşte toleranţa şi rezistenţa la efort. ”Mersul pe bicicletă tonifică musculatura întregului corp: braţe, pectorali, fesieri, muşchii coapselor şi gambelor, stimulează circulaţia membrelor inferioare şi dezvoltă echilibrul”, ne-a explicat specialistul.

Loading...
ClickPoftaBuna.ro 0
1
ClickPoftaBuna.ro : 0
ClickPoftaBuna.ro 1