5 motive ca să meditezi mai des

Citeste tot despre: 

Linişte, relaxare, reflecţie şi contemplare. Dacă te-am convins, atunci încearcă să intri în starea de meditaţie.

Rolul acestui tip de repaos este de a te elibera de stresul zilnic, dar şi de a aduce şi alte beneficii pentru sănătate. 

  1. Te vei odihni mai bine. Meditaţia promovează obţinerea unui somn mai bun, putând, astfel, să te odihneşti mai bine şi să ai mai multă energie în timpul zilei.
  2. Se măreşte nivelul de energie. Meditaţia aduce corpul într-o stare profundă de conectare cu sinele, precum şi cu natura şi cu mediul înconjurător. În aer liber, repaosul ajută organismul să primească o energie pozitivă.
  3. Creşte puterea de concentrare. Dacă te odihneşti mai bine şi dacă începi să gândeşti pozitiv, vei observa că puterea de concentrare se îmbunătăţeşte în mod semnificativ.
  4. Înveţi să controlezi durerea. Vei vedea că durerea fizică ascunde o serie de suferinţe ce există la nivel emoţional, iar, cu ajutorul meditaţiei, poţi reuşi să înţelegi exact care este legătură dintre cele două şi să controlezi ceea ce se întâmplă.
  5. Reduce anxietatea. Specialiştii susţin că persoanele cu anxietate, care fac exerciţii de -me-ditaţie timp de -aproximativ 20 de minute în fiecare zi, vor scădea stările de anxietate cu până la 39%, conform www.alegesanatos.ro.

Cum meditezi

Alege un moment al zilei şi stai într-o poziţie confortabilă, cu picioarele încrucişate sau, dacă nu poţi, cu tălpile pe podea, şi alungă din minte orice gând care te tulbură! 

Dacă te surprinzi gândind în continuare, spune cu calm şi blândeţe ”Gândesc!” şi îndreaptă-ţi din nou atenţia asupra respiraţiei. 

În acest fel, mintea şi trupul vor fi legate prin intermediul respiraţiei. Stai liniştit cât timp poţi, apoi ieşi uşor din starea de meditaţie. Deschide ochii, ridică-te încet şi întinde-te. 

Poţi începe să gândeşti din nou, dar încearcă să-ţi menţii calmul mental câteva minute. Vei observa că te simţi relaxat şi atent, calm şi energizat!

 

Loading...