50 de trucuri ca să-ţi faci ordine în viaţă!

CLIIMA20120331_0107_1.jpg

Fă-ţi mai mult timp pentru familie
Citeste tot despre: 

A venit primăvara! Postul Paştelui a picat la ţanc, după excesele alimentare făcute în timpul sărbătorilor de iarnă. Aşă că e timpul să ne facem o „curăţenie generală" în viaţă. Specialiştii cotidianului britanic „The Mirror" îţi dau 50 de sfaturi pentru a te schimba în bine.

1. Fă-ţi mai mult timp pentru familie - dacă până acum ai tras chiulul de la îndatoririle casnice;
2. Fă-ţi un plan înainte de a face ceva în casă - munca haotică te consumă mai mult;
3. Vorbeşte mai mult cu cei dragi - ai adunat multe gânduri nespuse. Împărtăşeşte-le!
4. Fii optimist - profită de curăţenia de primăvară şi aruncă imaginar toate grijile;
5. Evadează în natură - mergi 20 de minute şi arzi 100 de calorii. În plus, te oxigenezi;
6. Joacă-te cu copiii - nu uita să fii optimist şi atent când vorbeşti cu copilul tău
7. Fă surprize - când faci cadouri, toată lumea devine fericită, inclusiv tu;
8. Pedalează sau aleargă în parc - puţină mişcare te fortifică şi dă burta jos;
9. Profită de post - mănâncă mult spanac, asparagus şi verdeţuri. Detoxifiază-te!
10. Fii mai atent după Paşte - lângă ouă, miel şi musaca nu uita să adaugi şi o salată;
11. Energizează-te - profită de sezon să mănânci kiwi, banane, nuci şi ridichi;
12. Nu mai mânca la TV - elimină definitiv gustarea din faţa televizorului. Îngraşă!
13. Mănâncă proteine! Bea lapte - în sezonul de tranziţie pierzi minerale, vitamine. Recuperează-le!
14. Scapă de ţigara de dimineaţă - în locul ei poţi face mişcare cu geamul larg deschis;
15. Fă curăţenie - cea mai bună mişcare o faci când baţi covoarele, mături şi ştergi praful;
16. Antrenează-te - găseşte-ţi un amic şi apucţi-vă de sală sau de alergat;
17. Ieşi în club - dansul poate fi un sport extrem de bun dacă îl asociezi cu distracţia;
18. Mănâncă mai puţin - ia cel puţin 5 mese de-a lungul zilei, dar micşorează volumul lor;
19. Ajută-ţi creierul - activitatea în natură ajută la regenerarea sistemului neurocerebral;
20. Întăreşte-ţi oasele - să nu-ţi lipsească alimentele bogate în vitamina D şi calciu;
21. Relaxează-te - stai dimineaţa în faţa geamului şi respiră adânc şi rar 20 de minute;
22. Scapă de amicii nedoriţi - fă curăţenie „de primăvară" în agenda telefonului;
23. Vorbeşte cu necunoscuţi - stresul e cauzat de timiditate, deci scapă de ea;
24. Organizează-ţi săptămâna - scrie liste cu 50 de puncte cu ceea ce vrei să realizezi;
25. Îngrijeşte-te - mănâncă somon, avocado şi nuci. Nu cheleşti şi reduci stresul!
26. Goleşte dulapul - profită de curăţenie! Scapă de hainele pe care nu le mai porţi;
27. Înlocuieşte hainele - schimbă garderoba de iarnă cu cea de primăvară-vară;
28. Fii la modă - citeşte câteva reviste şi informează-te. Nu costă mult!
29. Îmbracă-te colorat - ziua e mai lungă, soarele mai puternic. E timpul să străluceşti;
30. Apucă-te de grădinărit - nimic nu e mai relaxant decât plivitul şi udatul florilor;
31. Ia-ţi bijuterii - e timpul să fii mai atent cu accesoriile. Îţi schimbă imaginea!
32. Dă-te cu creme - e sezonul dermatitelor aşa că poţi începe să te dai cu creme seara;
33. Calculează-ţi cheltuielile - cheltuieşti mai mult dacă nu faci toate cumpărăturile odată;
34. Fă economie - de la electricitate şi până la lichid de vase;
35. Deschide un cont - încearcă să depui o sumă fixă în fiecare lună. O să ai surprize!
36. Fă ordine zilnic - decât să faci şmotru în weekend, mai bine menţii ordinea;
37. Păstrează doar ce foloseşti - scapă de vesela veche, sculele nefolosite şi alte inutilităţi;
38. Nu repara, schimbă! - evită să peticeşti lucrurile, nu vor rezista. Schimbă-le!
39. Oferă-te voluntar - la muncă fii implicat, săritor şi prietenos. Nu se ştie niciodată...
40. Fii pregătit pentru mai mult - nu refuza munca în plus, îţi asigură un statut;
41. Fii deschis la minte - orice provocare aduce un plus de experienţă. Profită!
42. Nu sări peste masă la serviciu - este cea mai importantă masă de peste zi;
43. Fă terapie cu muzică - relaxează-te cu cel puţin 30 de minute de muzică simfonică;
44. În pat, fii mai atent cu partenerul - după Post, nu fii egoist şi oferă-i un orgasm soţiei;
45. Perfecţionează-ţi tehnica - ordinea din casă te inspiră să faci sex în alte locuri. Fă-o!
46. Nu uita de preludiu - fii mai atent(ă) cu partenerul;
47. Orgasm în acelaşi timp cu partenerul - asta da performanţă. Nu îţi iese în fiecare zi, dar merită!
48. Fă-ţi analizele medicale - după ce îţi trece răceala nu uita să afli cum stai cu sănătatea;
49. Sexul te face mai pozitiv - eliberarea de endorfine te ajută să scapi de stres şi nervi;
50. Fă excursii sexuale - du-ţi partenerul într-o călătorie pentru o noapte erotică de vis.


Loading...