Premierul Florin Cîțu apare într-un spot al noii campanii de vaccinare ”gălăgioase”, bazată pe emoție. ”Ce înseamnă vaccinul pentru noi?” VIDEO

Ultima actualizare:

    Premierul Florin Cîțu apare într-un spot de promovare a campaniei de vaccinare anti-COVIDFOTO Captura Facebook/ Florin Cîțu
Premierul Florin Cîțu apare într-un spot de promovare a campaniei de vaccinare anti-COVIDFOTO Captura Facebook/ Florin Cîțu

Guvernul a lansat, azi, o campanie de informare publică privind vaccinarea anti-COVID-19, iar premierul Florin Cîțu apare într-unul dintre spoturile de promovare. Este vorba de o nouă abordare despre care premierul spunea zilele trecute că ar trebui să fie ”mai gălăgioasă”.

Șeful Executivului a anunțat că a fost introdus un element nou și anume ”ce conține vaccinul” și nu se referă la elemente chimice ci, ”e mai mult despre ce înseamnă vaccinul pentru noi”.

Florin Cîțu: ”Vreau să îmi beau cafeaua alături de prieteni, la interior”

Premierul apare într-un spot de promovare a campaniei de vaccinare, însă acesta nu va fi difuzat la televizor ci doar pe pagina sa de Facebook. Prin această acțiune, el spune că a vrut să le arate românilor ce înseamnă vaccinul pentru el, spotul nefiind difuzat la televizor, doar pe pagina sa de Facebook.

În imagini, Florin Cîţu apare într-un local, spunând că vaccinul conţine "normalitate": "Să pot să-mi beau cafeaua alături de prieteni, aici, la interior. Să nu mai depindem de mască, să putem să mergem la concerte, la plajă, fără griji, dar mai ales să pot să-mi văd familia în siguranţă".

Campanie bazată pe emoție

”Azi pornim o campanie de vaccinare nouă cu o abordare personală, bazată pe emoție. Încercăm să aflăm de la dumneavoastră de ce vă este dor", a spus premierul în deschiderea ședinței de Guvern de azi.

"Această campanie are o temă: Împreună învingem pandemia. Doar împreună reuşim să învingem pandemia, e nevoie să ne vaccinăm cu toţii. Astăzi introducem un element noi, întrebarea ce conţine vaccinul? Nu vorbim despre componenţa clară, despre elemente chimice sau lista ingredientelor vaccinului, ci e mai mult despre ce înseamnă vaccinul pentru noi. Este o încercare de a afla ce înseamnă pentru fiecare dintre noi ce înseamnă acest vaccin şi cum ne ajută să revenim la normalitate. Încercăm să aflăm de la dumneavoastră de ce vă este dor", a afirmat Florin Cîţu.

El a vorbit despre revenirea la viaţa dinainte de pandemie, când nu eram nevoiţi să purtăm mască, să păstram distanţa.

"Dacă ştim că acesta este obiectivul, atunci trebuie să ne vaccinăm. Mai simplu de atât nu se poate. Am tot spus: Hai că se poate pentru că am încredere că putem depăşi pandemia prin vaccinare. Putem învinge doar împreună această pandemie", a adăugat premierul.

Campania va avea 11 spoturi care vor fi difuzate în mass media: 3 generale, care arată de ce ne este dor, 7 făcute pe public ţintă: elevi, bunic, turist, festivalier.

"Sunt spoturi făcute pentru a ne putea regăsi fiecare dintre noi pentru că tuturor ne-a lipsit cel puţin un lucru. Pentru cei mai mulţi ne-au lipsit cei dragi", a arătat Cîţu.

Șeful Guvernului a spus că românii trebuie să se gândească ce le lipseşte, de ce le este dor.

"Poate vă e dor să mergeţi la un concert, să călătoriţi, fără grija restricţiilor şi a altor măsuri de siguranţă, dacă doriţi acest lucru, vaccinaţi-vă".

Premierul le-a lansat o provocare membrilor Guvernului şi liderilor coaliţiei: "ce conţine vaccinul pentru voi?".

"Am provocat colegii din guvern, liderii coaliţiei şi toţi românii să ne spună ce conţine vaccinul pentru ei. Fiecare ministru va posta un clip pe pagina personală. Domnii Gheorghiţă şi Baciu au sarcina să ajungă la lideri de opinie, actori, interpreţi, ca fiecare să susţină această campanie, să ne spună ce înseamnă vaccinul pentru ei.  Campania de vaccinare este a tututor, nu doar a mea şi a Guvernului", a declarat Florin Cîţu..

Campania de comunicare a fost realizată fără costuri din partea Guvernului, cu sprijinul UNICEF, şi că nu s-a plătit nici pentru difuzare, fiind campanie de informare publică.

Spoturile vor fi difuzate la tv, radio şi mediul online pentru cel puţin şase luni.

Cîțu anunța de marți ”o campanie gălăgioasă”

Premierul Florin Cîţu spunea marți că joi de la nivelul Guvernului va fi lansată o campanie media pro-vaccinare, adăugând că rolul său ca şef al Executivului este de a veni cu o campanie mai "gălăgioasă" faţă de cea prezentată de "vocile anti-vaccinare", conform Hotnews.ro.

"Există o campanie anti-vaccinare care este la 2-3 televiziuni, ca să o acoperim, în sensul ăsta, să putem să facem această campanie de vaccinare mai puternică. Joi vom avea, vom lansa o campanie media pro-vaccinare de la Guvern, deci la asta mă refeream. Avem aceste voci care sunt peste tot, anti-vaccinare, iar rolul meu este acela de a veni cu o campanie mai gălăgioasă, nu ştiu dacă pot să o fac la fel de creativă, dar eu încerc să fiu mai gălăgios şi mai prezent", a declarat Florin Cîţu, marţi, la Radio Guerrilla, întrebat despre o afirmaţie a sa mai veche privind "eliminarea vocilor" care se opun campaniei de vaccinare.

Cel mai recent raport de vaccinare în România arată că, de la începutul campaniei, au fost administrate peste 7,5 milioane de doze de vaccin.

Citește și:Campania de vaccinare începe să bată pasul pe loc? Premierul și președintele Camerei Deputaților se contrazic în declarații, Dr. Gheorghiță schimbă strategia

Valeriu Gheorghiţă: "Putem vaccina, fără probleme, circa 800.000 de copii". Ce spune despre al patrulea val

image
image
image
image
image
image
vlad ciurea digi24
2 jpg
chirie apartament jpeg
Al Di Meola  jpg
febra tifoida romani jpg
Dr Cristina Iftode Sanador jpg
Hidra, Piaţa a Presei Libere Bucuresti, foto Artmark
cutremur grecia jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net