Prelungirea Ghencea va avea patru benzi și linie de tramvai. Transformarea durează doi ani și costă 559 de milioane de lei

prelungirea-ghencea-protest-gropi-utilități

Locuitorii din Prelungirea Ghencea au cerut în stradă reabilitarea zonei Prelungirea Ghencea
Cetățenii din zona Prelungirea Ghencea au ieșit de multe ori în stradă pentru a cere autorităților repararea străzii și refacerea utilităților

În sfârșit, una dintre arterele aflate în”topul rușinii”rutiere în București, va fi modernizată.”Parlamentul”Capitalei a aprobat miercuri lărgirea Prelungirii Ghencea, amenajarea de trotuare și piste de biciclete, a unei linii de tramvai și a unei mari parcări la capătul străzii

Prelungirea Ghencea este cea mai aglomerată arteră din sud-vestul orașului, iar proiectul aprobat miercuri în unanimitate de Consiliul General prevede modernizarea acestei ieșiri din Capitală. Concret, Prelungirea Ghencea va fi lărgită între strada Braşov şi Centura Bucureşti, zonă abandonată până acum din punct de vedere al infrastructurii. Pentru a determina autoritățile să-și îndrepte atenția și asupra acestei ieșiri din București, riveranii au ieșit de mai multe ori în stradă.

„Proiectul în sine prevede lărgirea la patru benzi, păstrarea tramvaiului 41, piste de biciclete şi trotuare, vom avea şi trei pasaje pietonale pentru fiecare şcoală din zonă. Vom face întâi benzile, apoi va fi execuţia a tot ceea ce înseamnă tramvai şi buclă de întoarcere. Până la sfârşitul anului documentaţia va fi gata şi vom începe şi demolările din zonă”, a explicat pentru news.ro, Marius Coajă, consilier al primarului general. Costul investiţiei este de aproape 559 de milioane de lei.

Pasaj Domnești-șantier-lucrări-demolări

La Pasajul Domnești lucrările se desfășoară în ritm de melc
Șantierul de la Pasajul Domnești a început acum trei luni dar lucrările se desfășoară în ritm de melc

Proiectul mai prevede reabilitarea tuturor rețelelor de utilități, extinderea până la limita orașului a liniei 41 de metrou ușor şi construirea unei parcări supraetajate la capătul Bulevardului Prelungirea Ghencea. Parcarea este destinată celor care vin în oraș și nu vor să înfrunte traficul din București și va fi realizată aproape de pasajul rutier suprateran, aflat în construcție la intersecția dintre Șoseaua de Centură și Prelungirea Ghencea

Loading...

Citește și

  • protest pasaj domnesti lucrari infrastructura

    Zeci de persoane participă, sâmbătă, la un marş de protest în zona Prelungirea Ghencea din Capitală, cerând Primăriei Capitalei şi Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) să facă public un calendar concret al etapelor şi al alocărilor bugetare pentru Pasajul Domneşti şi lărgirea Prelungirii Ghencea. Oamenii poartă pancarte pe care scrie: "Vrem pasaj şi vrem lărgire, păcăleala nu mai ţine!"

  • Au venit, au demolat, s-au oprit. La trei luni de la începerea şantierului Pasajului Domneşti, menit să rezolve problemele de trafic la ieşirea din sectorul 6 al Capitalei spre judeţul Ilfov, locul este mort. Reporterii Click! au fost să vadă ce se întâmplă cu lucrările inaugurate cu fast pe 3 mai.