Podul Străulești a fost redat circulației începând cu 17 octombrie

podul_straulesti_4_22093300.jpg

Podul Străulești era un pericol pentru șoferi
Podul Străilești a fost reparat pentru prima oară în ultimii 50 de ani
Foto: b365.ro
Citeste tot despre: 

Primăria Capitalei, prin Administrația Străzilor și Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, a finalizat lucrarile de consolidare si reabilitare a podului Straulesti. Începand de astazi, 17 octombrie, acesta a fost redat circulatiei.

Lucrările de consolidare și reabilitare a podului Străulești, care supratraversează Lacul Grivița, pe DN 1A și care face legătura între București și Ilfov (Mogoșoaia) au început în luna octombrie 2018. S-au efectuat lucrari la suprastructura și infrastructura podului, la elementele de rezemare, la calea de rulare, trotuare, rosturi de dilatație, sisteme de scurgere a apelor, parapeți, borduri si rampe de acces. Valoarea totală a lucrărilor se ridică la aproximativ 630.000 de euro."Acest obiectiv de investiții a fost finalizat la termen, într-un timp foarte scurt de 12 luni. Deși tranzitat de sute de autovehicule zilnic, acest pod nu fusese niciodată consolidat, ci doar cosmetizat în urmă cu zece ani, iar anul trecut, o parte din zidul de susținere s-a surpat, împreună cu trotuarul și o portiune din prima bandă de circulație, ceea ce reprezenta un adevarat pericol atat pentru mașini cât și pentru pietoni”, a declarat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea.

Primăria Capitalei începe repararea Podului Fundeni

Primăria Capitalei a efectuat expertizele pentru 22 dintre cele 24 de poduri și pentru 7 dintre cele 13 pasaje pe care le administrează, prin Administrația Străzilor.”Rezultatele au indicat că șase poduri și trei pasaje au o stare tehnică nesatisfăcătoare și necesită intervenție, fiind construcții ce nu au fost niciodată consolidate, ci au beneficiat doar de lucrări de minime reparații. Pentru acestea au fost realizate documentațiile pentru lucrările de intervenție și s-au aprobat indicatorii tehnico-economici, iar la Podul Străulești și la Podul Grant, care presupune o intervenție mai amplă, lucrările au început în acest an. Pasajul Fundeni este următorul obiectiv din această categorie, programat pentru lucrări de consolidare”arată un comunicat al Primăriei Capitalei.

 

Citiți și

 

S-a închis de luni un sens al Podului Grant pentru lucrări de reparații. Care sunt rutele ocolitoare

 

Se putea întâmpla o tragedie pe Podul Grant!

Loading...

Citește și

  • Este gata de mai bine de o săptămână, însă autorităţile întârzie să taie panglica. Este vorba despre Podul Pipera-Tunari care, potrivit edililor din Voluntari, va fi deschis abia mâine.

  • Podul Grant este o cale rutieră care necesită reparații urgente

    Plin de gropi și crăpături, ruginit, un”muribund” rutier, din care atârnă părți componente, care stau să cadă de la înălțime pe oameni și mașini. Nu este o pasarelă de sat, sau un podeț dintr-un sat uitat de lume, așa arată Podul Grant, la 12 ani de la reparația capitală