Podul de 6.400 de tone, ridicat la milimetru de o macara-gigant

Ultima actualizare:

    Așa arăta Nodul  Rutier Virtuții  în aprilie 2019
Așa arăta Nodul Rutier Virtuții în aprilie 2019

Construcţia podului hobanat de la Lacul Morii e una dintre cele mai vechi lucrări din Capitală. Şantierul a demarat în 2007 şi abia acum se apropie de final prima etapă a proiectului, şi anume ”Străpungerea Ciurel – Nod Rutier Virtuţii”. A început deja asfaltarea rampelor de acces către podul hobanat.

”Vrem să încheiem lucrările la Nodul Virtuţii (nr. denumirea tehnică a proiectului), până la sfârşitul acestui an. Până atunci, continuăm într-un ritm accelerat lucrările la montajul final al podului peste Şoseaua Virtuţii şi ne apropiem de realizarea, în conformitate cu legislaţia în vigoare, a testelor statice şi dinamice. Abia după această etapă, se va putea circula pe Nodul Virtuţii!”, a ţinut să informeze bucureştenii primăriţa Gabriela Firea.

Potrivit informaţiilor furnizate de Primăria Capitalei, în acest moment sunt într-un stadiu avansat lucrările la hidroizolaţia structurilor podului, precum şi la primul strat asfaltic de protecţie. De asemenea, s-a început instalarea parapetelor metalice de protecţie şi a fost finalizat tablierul metalic al pasajului peste Şoseaua Virtuţii. La podul hobanat peste Râul Dâmboviţa au fost montate hobanele şi prima etapa de tensionare a acestora a fost terminată, urmând peste câteva săptămâni etapa finală de tensionare a fasciculelor de cabluri.

Pentru finalizarea proiectului Nod Virtuţii, în următoarele săptămâni, pe şantier vor fi desfăşurate lucrări în premieră naţională. “Podul metalic de peste Şoseaua Virtuţii va fi ridicat câţiva zeci de centimetri cu ajutorul unor prese hidraulice de mare capacitate pentru a fi montat în poziţia finală. Tablierul aferent unui sens de circulaţie, din cadrul podului dublu, cântăreşte aproape 3.200 de tone, iar coordonarea se va face la milimetru. De asemenea, va avea loc montarea podului metalic peste Râul Dâmboviţa, care va face legătura între breteaua dinspre Grozăveşti şi sensul giratoriu de sub pod. Grinzile metalice vor fi ridicate folosind o macara de 500 de tone”, a explicat edilul-şef al Capitalei.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
submarin francez
image
image
image
image
image
image
soare plaja pixabay jpg
schelete craniu freepik jpg
oua vopsite de paste jpeg
familie targu jiu1 jpg
aron pumnul colaj captura video jpg
sarpe thailanda jpg
familie copil cuplu depositphotos1 jpg
constanta pexels jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net