Încă o problemă pe Autostrada Urbană: s-a surpat asfaltul

asfalt-surpat-bretea-autostrada.jpg

Așa arată breteaua care dă înspre Pipera
Așa arată breteaua care dă înspre Pipera
Fotografii: Florin Șuler

Lucrările făcute de mântuială nu rezistă mult în timp. Una dintre bretelele care ies din Autostrada Urbană s-a surpat deja și a fost închisă circulației. Și trotuarul de lângă a avut aceeași soartă.

La sfârșitul lunii decembrie 2018, ultimii 6,5 km din Autostrada București-Ploiești au fost deschiși circulației. Suntem deja la jumătatea lunii februarie și breteaua care iese din șoseaua de viteză în Șos.Petricani, spre Pipera, aproape că s-a surpat pe o lungime de circa 50 de metri.

Asfaltul s-a lăsat și s-a crăpat, aproape de canalizare este vălurit, iar ca să se evite vreo nenorocire, zona a fost împrejmuită cu balize.

asfalt-tasat-bretea-autostrada-urbana.jpg

Asfaltul s-a lăsat spre dreapta și lângă canalizare s-a format un dâmb
Asfaltul s-a lăsat spre dreapta și lângă canalizare s-a format un dâmb
”La bordură s-a lăsat. Și trotuarul în acea zonă s-a lăsat. Au pus balize să nu se apropie mașini de bordură. Este valurită. Probabil în acea zonă sunt conducte și nu au tasat cum trebuie”, este de părere un membru al forumului Asociației Pro Infrastructură.

Muncitorii cred că sub asfalt stă o pernă de apă

Muncitorii găsiți la fața locului de către reporterii Click! cred că ”lucrarea stă pe o pernă de apă”.

”Vom băga un aparat în canalizare care va filma exact ce este acolo. Așteptăm să vină și inginerii ca să-și dea cu părerea”, ne-a spus Ion, unul dintre angajații de la Verta Tel, firma trimisă să rezolve problema.

muncitor-canalizare-autostrada-urbana.jpg

Muncitorii au venit să verifice sistemul de canalizare
Muncitorii au venit să verifice sistemul de canalizare
Potrivit reprezentanților Companiei de Drumuri, constructorul grec Aktor se va ocupa de reparaţii în baza garanţiei.

În tot acest timp, șoferii care vin dinspre Ploiești și vor să facă dreapta la intrare în Capitală sunt nevoiți să intre direct pe banda de circulație de pe Șos. Petricani, care este tot timpul aglomerată.

Autostrada Urbană, cu gropi și fără cabluri de electricitate

Și nu este singura problemă apărută pe autostrada blestemată. Pe podul construit peste Centura de Nord a Capitalei, pe prima bandă de circulaţie, sunt gropi pe aproximativ un metru lungime.

bretea-autostrada-urbana-soferijpg

Șoferii care ies de pe Autostrada Urbană și fac la dreapta se blochează în Șos. Petricani
Șoferii care ies de pe Autostrada Urbană și fac la dreapta se blochează în Șos. Petricani
În plus, la nici o lună de la inagurare, s-a aflat că pe o porțiune de 4 km au fost furate calburile electrice, astfel că Autostrada Urbană se află în beznă.

Nu se ştie când a fost dat atacul şi nici cine a comis fapta, dar autoritățile speră ca lumina să apară undeva în luna august.

Autostrada Urbană a fost proiectată și construită de Asocierea Aktor - EuroContruct Trading 98 pentru 129.180.727,51 lei fără TVA.

Loading...